24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    ipodtouch

iPhone 3GS uit Amerika

Hallo,

Deze zomer ga ik naar de USA maar ik heb een vraag: Kan ik in de USA een iPhone 3GS kopen die ik thuis moet/kan activeren? Er komt binnenkort toch een unlock voor de iPhone dus dan moet mijn methode kunnen werken?
    Wat zie ik over het hoofd?

Alvast bedankt voor jullie reacties:D

Bijdrager
    surrelmar

Wat je over het hoofd ziet is dat je nog steeds niet (correct me if I’m wrong) een 3gs in Amerika kunt kopen zonder dat je daar ook gelijk een abonnement bij koopt.

Geblokkeerd
    Breuf

Deze vraag is al ettelijke keren gesteld mbt de iPhone 3G. Volgens mij is er niks veranderd: je kan in de US alleen een iPhone kopen met een abo bij AT&T. Het is financieel niet aantrekkelijk om dat te doen.

Correct me if I’m wrong.

Edit: Surrelmar was me net voor.

Bijdrager
    ipodtouch

Ja maar met de iPhone 3GS wordt die ook weer door Apple naar huis verstuurd en kan je hem thuis activeren:wink:
    Dan is het enige toch nog wachten op een unlock?
    Zie dit filmpje voor activiatie Filmpje

Bijdrager
    me.com
    Bijdrager
    ipodtouch

Omdat ik ze sowieso niet allemaal gebruik:wink:
    Nee, ik vind Apple spullen zo mooi dat ik eigenlijk altijd de laatste versie wil hebben (een soort tik van mij :wink:) maar om daar nou E900 voor neer te leggen….

Bijdrager
    Its Showtime

Voordat je die iPhone 3Gs thuis gestuurd krijgt moet je ofwel in een Apple/At&t store een account hebben aangemaakt of je moet dit online doen. In beide gevallen het je hier een Amerikaans social security number voor nodig en een Amerikaanse credit card voor de credit check. Dit is dus niet mogelijk.

Bijdrager
    Nielsvr
    ”ipodtouch”

Nee, ik vind Apple spullen zo mooi dat ik eigenlijk altijd de laatste versie wil hebben (een soort tik van mij :wink:) maar om daar nou E900 voor neer te leggen….

575 euro bij mobistar… simlock vrij, scheelt je veel gezeur!

Bijdrager
    ipodtouch
    ”It’s

Voordat je die iPhone 3Gs thuis gestuurd krijgt moet je ofwel in een Apple/At&t store een account hebben aangemaakt of je moet dit online doen. In beide gevallen het je hier een Amerikaans social security number voor nodig en een Amerikaanse credit card voor de credit check. Dit is dus niet mogelijk.

En wat als ik zeg dat ’t een cadeautje voor iemand is? Denk je dat ik ‘m dan mee krijg zonder Social Security nummer enzo?

”Nielsvr”
    ”ipodtouch”

575 euro bij mobistar… simlock vrij, scheelt je veel gezeur!

Ja ik wil de 32GB en dan zit ik in de USA op ongeveer E230… dat is wel heel groot verschil.

Bijdrager
    Its Showtime

Nee absoluut niet. Hierin zijn ze inmiddels onverbiddelijk geworden. Waar veel mensen zich in vergissen is dat bij de eerste generatie iPhone mensen in Amerika thuis pas een abonnement kozen. Zo werkt het inmiddels niet meer. Je hebt echt strikt een Amerikaans legitimatie bewijs nodig, er wordt gecontroleerd of je kredietwaardig bent en dan sluit je een abbonement af. Daarna krijg je pas je toestel mee/naar huis gestuurd. Je moet ook een Amerikaans woonadres hebben. Is echt enkel en alleen voor Amerikanen dus.

Je enige optie is inderdaad naar België rijden of hem te kopen via b.v. http://www.iphonemonster.nl

Bijdrager
    Its Showtime

Die 230 euro is een gesubsideerd bedrag bij een abonnement net zoals je hier in Nederland voor €150 een iPhone meekrijgt MITS je een abonnement afsluit.

Haha als je voor €230 een simlockvrije iPhone zou kunnen kopen kocht niemand een iPod Touch meer in de VS

Bijdrager
    ipodtouch

Kijk ik kan waarschijnlijk wel aan een Amerikaans Social Securitity nummer komen en ook aan een Amerikaans woonadres… dat is allemaal geen probleem. Ik wil gewoon niet in de winkel een contract afsluiten, ik wil dus wel een Amerikaans woonadres + SS laten zien maar pas thuis contract kiezen…. maar dan kies ik natuurlijk geen contract maar Let it rain:wink:

Bijdrager
    Rolf
    ”It’s

Je enige optie is inderdaad naar België rijden of hem te kopen via b.v. http://www.iphonemonster.nl

Zijn er echt mensen die 950 Euro betalen voor een iPhone ????? Dan ben je toch wel met veel geweld van een pot gerukt.

Bijdrager
    Its Showtime

Je komt echt niet onder het afsluiten van een abonnement uit. Zowel in de winkel als online moet je eerst een abonnement kiezen en geverifieerd worden voordat je de iPhone krijgt/ thuis gestuurd krijgt

Bijdrager
    Its Showtime
    ”Rolf”
    ”It’s

Zijn er echt mensen die 950 Euro betalen voor een iPhone ????? Dan ben je toch wel met veel geweld van een pot gerukt.

Kennelijk wel… Want hij heeft op het moment problemen om aan de vraag te voldoen.

Bijdrager
    ipodtouch

Oké.. ik heb even gekeken…
    Ik hoef geen betalingsgegevens in te voeren bij het bestellen op de Apple website… wel een Social Security nummer maar zoals ik al zei daar kan ik aan komen…. ik hoef toch pas dan thuis mijn Rate Plan te betalen?
    Ik ben benieuwd…

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Dan probeer je het toch gewoon in de VS, anders kan je altijd nog 1 in belgie kopen?

Bijdrager
    iJust
    ”ipodtouch”

ik hoef toch pas dan thuis mijn Rate Plan te betalen?

Stel, je kunt het abonnement afsluiten zonder betalingsgegevens, ga je dan lekker een schuld opbouwen in de VS? Want je gaat wel al het contract aan.

Niet echt netjes, maar je doet maar wat je niet laten kunt.

(het zou me trouwens niet verbazen, aangezien AT&T dan je UUID en IMEI heeft, dat je toestel in de toekomst op afstand onklaar gemaakt kan worden)

EDIT: Ik noem het hierboven “niet echt netjes”, maar eigenlijk STEEL je een halve iPhone, je hoort er namelijk via het abonnement voor te betalen.

Bijdrager
    soulutions

Wat een dwars en moeilijk doenerij. Ga lekker naar de States, geniet en vergeet die iPhone aankoop daar. Bestel er vast eentje in België en haal ‘m daar op zodra ie voor je klaar ligt. Makkelijker kan niet en gaat niet…

Slotje?

Bijdrager
    corneeltje

Alsof de iPhone 3GS in België zomaar voor het rapen liggen… Misschien binnen een paar maand… Nu zijn ze gewoon op, volgens mij. Zouden er in totaal 2000 3GS’en in België zijn? Ik vraag het me af.

Bijdrager
    soulutions

Lees dan wat ik zeg: ‘Bestel alvast… ophalen wanneer deze klaar ligt’… Net als de vorige zul je er wel geduld voor moeten hebben, maar dat is overal het geval – weer ’n zeer gewild apparaat.

En niet op je gevoel afgaan als je iets als waarheid beweert…

Moderator
    Pete.Z

Of even wat weken wachten, dan zijn er weer genoeg op voorraad moet je maar rekenen.
    Maar ja wachten, in deze tijd van instant bevrediging…..:wink:

Bijdrager
    Nicholas

Ze hebben er genoeg liggen bij Mobistar, maar ze houden ze gewoon achter tot de wet van koppelverkoop is aangepast in België.;)

Bijdrager
    Mimiii

Hi guys,

hiero nog iemand die heel graag de iphone wilt (wilde) kopen in US, maar na allle verhalen te lezen over het moeten aansluiten van een abonnement.. tsja dan wordt het toch een beetje moeilik he..

maar 1 ding, als je de iphone in belgie koopt, 575 euro. En je hebt hier dus een simonly abonnement nodig met stel 300 min (16 euro)en onbeperkt smsjes (10 euro) en weer es 10 euro voor onbeperkt internet (als je kijkt naar sim only abonnement van Tmobile)….

Dan kom je ook nog es op 36 euro per maand uit voor je sim only abonnement…

Is dat met de kosten van een losse Iphone niet erg onaantrekkelijk of ben ik in de war en teleurgesteld dat ik m over twee weken niet in US kan kopen (zonder ter plekke een abonnement af te sluiten)…

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.