2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    bartmaniac

iphone 3gs thethering over wifi?

ik probeerde als test een internetverbinding tot stand te brengen op mijn imac door gebruik te maken van de personal hotspot op mijn iphone 3gs (ios 4.3), maar ondanks dat airport aanstond op de imac vond hij het wifisignaal van de iphone niet. Eigenlijk niet te verwonderen want de iphone zendt blijkbaar geen wifi uit maar kan enkel wifi signaal ontvangen? Zowel de airport op de imac als de wifi op de iphone vinden dezelfde wifinetwerken in de nabije omgeving (van de buren) maar ze vinden mekaar niet?

Moet ik mijn iphone dan jailbreaken indien ik wil theteren via wifi? heb nu enkel via itunes een ipcc bestansd geinstalleerd

Bijdrager
    Jm1996

Moet ik mijn iphone dan jailbreaken indien ik wil theteren via wifi? heb nu enkel via itunes een ipcc bestansd geinstalleerd

Ik denk het wel. Als ik het goed zie op de site van Apple is de personalhotspot alleen voor iphone 4.

Eigenlijk niet te verwonderen want de iphone zendt blijkbaar geen wifi uit maar kan enkel wifi signaal ontvangen?

Ik durf hier geen uitspraken over te doen maar het kan wel, want als je hem jailbreakt kan je dit gewoon doen (spreek niet uit ervaring maar weet dat het kan)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.