7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MevalonicAcid

iphone 3gs storend geluid tijdens bellen

Hi

Mijn Iphone (3gs, 16 GB, 1 jaar oud) maakt sinds enkele dagen een storende “GSM Buzz” tijdens het bellen. Tijdens elk telefoontje heb krijg ik het te horen, soms bijna het hele gesprek lang.

Iemand een oplossing om dit te verhelpen? Of een oorzaak?
    (mijn garantie vervalt overmorgen, denk ik:-( )

(GSM-Buzz = Het vervelende geluid dat je kan horen door de speakers in de wagen als te bvb een sms ontvangt en de gsm in de buurt van de speaker ligt)

Greetzzz,
    Mva

Bijdrager
    Chorro

Interferentie noem je dat. Het lijkt erop alsof er iets kapot is in je speaker, wat zich zou moeten beschermen tegen de golven van de microfoon.

Misschien dat het veel simpeler op te lossen is: Al herstelt in iTunes?

Bijdrager
    MevalonicAcid

Idd,
    interferentie op de interne speaker…
    De audiokwaliteit is wel nog OK

itunes?
    je bedoelt de upgrade naar 4.3.1?

Mva

Bijdrager
    Nitewurks

Bij mij kwam het na laten vallen. Dus ik gok ook op een defecte afscherming.
    Ik kan je niet helpen ivm garantie. Ben er zelf niet mee teruggegaan,
    moet nog 3mnd en er zitten al barsten in op de bekende plekken. Dus ik krijg nooit een ander.

Bijdrager
    MevalonicAcid

hmmm,

ik heb ‘m niet laten vallen ofzo en behandel het speelgoedje met zorg ;o)
    Telefonisch contact opgenomen met apple (0800 nr voor belgie) en die computerstem deelt uiteindelijk mee om een telecom operator te contacteren.
    Wat weten ze daar nu van de hardware?
    Daarnaast ook contact opgenomen met de apple center en die gaven onmiddellijk aan dat dit probleem nog nooit voorgedaan heeft en dat je… juist… uw telecom operator te contacteren.:-(

grt,

Mva

Bijdrager
    Chorro

Klopt, hier ook. Vreselijk irritant!

Dan moest ik maar T-Mobile bellen volgens de Apple Care, toen T-Mobile mij vertelden dat daar de Apple Care lijn voor bestaat moest ik even tot 10 tellen voordat ik in woede uit zou barsten. Achterlijke.

Met herstellen bedoel ik de herstelknop gebruiken die je in iTunes ziet als je je iPhone aansluit. Of daar dan gelijk 4.3.1 op wordt gezet durf ik je niet te vertellen, is dat dan een probleem (jailbreak o.i.d.)?

Bijdrager
    MevalonicAcid

Die pippo’s… van het kastje naar de muur sturen ze je…
    man man man

Die herstellen functionality probeer ik zodadelijk eens (als ik thuis ben, met de imac ;o)

Mva

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.