8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

iPhone 3GS scherm ineens megavergroot en onbruikbaar..!

Ineens is het scherm van mijn iPhone 3GS supervergroot, zo vergroot dat ik er bijna niets meer mee kan doen..! Ik zie maar ongeveer 6 reuze app icoontjes op het hele scherm kanook niet normaal scrollen. Het verplaatst alleen als ik mijn vinger aan een kant houdt. Het is ineens zo gekomen, toen ik een rare beweging maakte. Ik liet ‘m bijna vallen en kon ‘m nog net vastpakken en ineens was het scherm zo. Het is enorm lastig en ik weet niet hoe ik het weer normaal krijg. Heb al op ‘Herstel fabrieksinstellingen’ gedrukt en een paar keer opnieuw opgestart. Zelfs het unlocken van de simcode is bijna onmogelijk omdat ik bijna niet bij de toetsen kan. Hoe kan ik dit herstellen? Is het een feature die ik nog niet ken of is er iets vreemds aan de hand. Ik zit in het verre oosten in een internetcafe, dus hoop dat iemand me kan helpen. Ik zal later kijken of er oplossingen zijn. Ik hoop dat er iemand is die weet wat ik kan doen, want ik kan mijn iPhone zo bijna niet gebruiken.

Bijdrager
    Martens

Het lijkt erop dat je zoom hebt aanstaan. Kun je met drie vingers scrollen? Je kunt de instelling uitschakelen via Instellingen, Algemeen, Toegankelijkheid, Zoomen.

Bijdrager
    _Jan_

Ja het is de zomm functie die aanstaat.
    http://www.apple.com/nl/iphone/iphone-3gs/accessibility.html

Bijdrager
    MacAanZee

Bedankt voor de antwoorden! Het is eindelijk opgelost! Wat een gedoe. Ik kon bijna niet de simcard unlocken. Wist niet dat er een zoomfunctie in zat en dat je met drie vingers klikken het uit kon zetten. Bedankt!

Inactief
    Anoniem

Ooit gehoord van een handleiding ?

Bijdrager
    Gastonw

Alsof iemand die ooit leest. Ik heb twintigduizend handleidingen en heb alleen maar degene van mn videocamera gebruikt…

Bijdrager
    Bart01
    ”iNanc”

Ooit gehoord van een handleiding ?

Ik had geen handleiding bij mijn iPhone hoor. Alleen een klein uitklap flyertje..

Bijdrager
    boriskiss

Je kan ook een handleiding online vinden: deze bijvoorbeeld

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.