10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Yvesm007

iPhone 3GS, Mobistar en 2 maanden gratis GPRS

Ik heb op de mobistar website en in hun reclameboekje gezien dat je, als je gprs activeert via 1910, je 2 maanden gratis dit kan uitproberen.
    Dit heb ik dus gedaan, bel naar 1910, activeer orange world, en ik ontvang sms’jes dat ik de profielen moet accepteren met een code. ”Use code 1234. You’ll receive your Orange World settings in the following message. Follow the instructions on your screen to accept these settings.”
    Ik krijg dus op de iPhone geen profielen binnen… Hoe werkt dit dan?
    Ik had wel al gezien bij de netwerk-instellingen dat mms-instellingen al ingevuld zijn maar de gprs-instellingen nog niet, maar deze komen er dus ook niet.

Enige hulp dan?
    En kan ik dan 2 maanden gratis op gprs surfen?

Dank!

Bijdrager
    LighScan
    Bijdrager
    Yvesm007

Geen enkele parameter is beschikbaar voor je GSM. Ofwel is deze GSM niet compatibel met de basis multimediadiensten (GPRS), ofwel is hij nog niet ondersteund door onze systemen. In dit geval, gelieve de gebruikershandleiding van uw GSM te raadplegen.”

Dus ik kan ook niet genieten van de 2 maanden gratis gprs? :(

Bijdrager
    g4ce

Ik vermoed dat het hier over gratis toegang tot het mobistar WAP-portaal (Orange World) gaat. De iPhone gebruikt echter de mobile internettoegang en geen WAP-verbinding.

Bijdrager
    Yvesm007

Wat is dan volgens jullie de goedkoopste manier op met Mobistar op internet te gaan?

Bijdrager
    bjorngra

Yves zit er in België 2 jaar garantie op de iPhone?

Bijdrager
    Yvesm007
    ”bjorngra”

Yves zit er in België 2 jaar garantie op de iPhone?

Jep! :)

Bijdrager
    deSpaanseRente

Je kan altijd overschakelen op Mobile Vikings
    http://mobilevikings.com/

Bijdrager
    VAW

Het enige van korting bij mobiel internet van Mobistar is -6 euro gedurende 6 maanden voor gprs/edge/3G.

Die 2 maanden zijn voor adsl/internet via gprs/edge/3G voor je laptop (via een simkaart in een soort usbstick).

Overigens, de APN setting voor mobiele data bij mobistar is: iphone.mobistar (geen gebruikersnaam/geen paswoord).

Maar als je (nog) geen abo hebt bij Mobistar, kan ik je in ieder geval Mobile Vikings aanraden zoals hierboven.

Bijdrager
    11642

Mobile vikings man!! Gebruik ik ook op mijn iphone. De internetverbinding is wel niet zo snel (edge) maar je hebt wel een gratis gigabyte’je – echt voordelig!!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.