12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    TheRockwilder

Iphone 3gs Melding: Opladen niet ondersteund met dit accessoire (zonder iets)

Een hele goede middag,

Sinds gisteren krijg ik op mijn iphone constant de melding: Opladen niet ondersteund met dit accessoire, het mooie hieraan is dat ik helemaal niks heb aangesloten op mijn iphone, geen oordopjes en geen dockin. Nu heb ik mijn iphone al tig malen uit een aan gezet maar deze melding blijft maar komen.

Ik ben al online een beetje gaan surfen en toen werd er de tip gegeven om hem een tijdje in een geautoriseerde Dock-In te stoppen. Dit doe ik namelijk elke nacht, op mijn nachtkastje staat een officiĆ«le dockin van apple. Maar dit mocht niet baten….

Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja hoe heb jij dit opgelost?

Met vriendelijke groet,

The Rockwilder

Bijdrager
    dionysos

Er zit waarschijnlijk gewoon wat vuiligheid in je connector. Gewoon uitkuisen met een tandenstoker

Bijdrager
    Hailstorm

Of in het Nederlands: even de aansluiting van de iPhone schoonmaken.:smile:

Bijdrager
    TheRockwilder

Hallo,

Bedankt voor de tip en bedankt voor de vertaling.
    Na met een pincet even mijn aansluiting te hebben gereinigd haalde ik een een grote stofbal uit en is het probleem verholpen.

Bijdrager
    TheRockwilder

Iemand een idee hoe ik dit topic kan sluiten??

Bijdrager
    Hansi2124

Dat kan jij niet. Gelukkig maar;-)
    Leg eens uit waarom jij het wil sluiten?

Sleutelbeheerder
    Night

Sluiten?
    Gewoon geen antwoorden meer geven;)

Topic sluiten doen we alleen als het betreffende topic niet aan de regels van One More Thing voldoet;)
    Bovendien kunnen nu mede-iPhone gebruikers met het zelfde probleem snel de oplossing vinden.

Bijdrager
    jermonl

ik houd nogsteeds hetzelfde probleem
    heb me iphone schoongemaakt dikke stofbal ook maar hij blijft zeggen dit accessoire is niet ondersteund ofzo en daardoor kan ik ook geen geluid er meer uit krijgen alleen als ik gebeld wordt! het oordoppen gat heb ik ook schoongemaakt maar nogsteeds hetzelfde

Bijdrager
    guide506

Geachte dionysos ik ben je ontzettend dankbaar! Hoe voor de hand liggend ook, ik was er nog niet opgekomen.
    Ik ging uit van waterschade maar er zat gewoon een berg stof in de connector (dat er zoveel stof in zo’n openingetje past!). Tandenstokers zijn erg praktisch hiervoor, blazen werkt niet.

Bijdrager
    JJmac

Nu heb ik hier 2 laders liggen voor de iPhone die niet wil op laden, het maakt niet uit welke type iPhone ik ook gebruik. Ik vroeg mij af als dit euvel bekend was en eventueel kan worden opgelost.

Bijdrager
    datro

Na minutenlang gepeuter met een houten tandenstoker die ik met een snijmes had verdund tot 1 mm en fijner, haalde ik heel wat stof uit de kontaktfiche in de Iphone3GS. Evenwel zonder resultaat, ik begon weer te peuteren tot in de kleinste hoeken en haalde er nogmaals heel wat stof uit. Onvoorstelbaar wat daar uit bleef komen na al die jaren in stoffige broeken en vesten te zitten. Evenwel nogmaals zonder resultaat. Ik besloot dan maar – op risico van aantasting van de contacten – de kontakten met een of andere cleaning – vloeistof te reinigen. Eventjes gezocht en riskeerde aan de slag te gaan met een spuitbus bestemd voor het reinigen van brillen en lenzen + een fijne olieverfborstel met stijve haartjes. Geduldig claenen aan alle zijden, zowel in Iphone als docking En …. SUCCES !

Bijdrager
    Multimediaknaller

Dat heb ik nu ook met 2 Apple apparaten en 2 laders. De iPad (1) laad maar op een lader:o terwijl de iPhone (4) het doet op beide laders:?:

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.