5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    RandomJohnny

Iphone 3gs laatste versie upgraden naar 4.0

Ik wil mijn iphone upgraden naar 4.0 maar heb eerder een niet meer werkende Iphone gehad omdat ik de nieuwe baseband had en destijds versie 3.1 daar niet meer mee overweg wilde. Dat was minder.

Ik ben een tijd aan het zoeken op het forum maar ik word duizelig van alle termen. Heb 4.0 gedownload en op mijn bureaublad gezet. Heb ook pawnagetool 4.0 en redsn0w gedownload.
    Kan echter nergens iets vinden van een stappenplan o.i.d. en ben dus huiverig om te starten; dadelijk blijft mijn scherm zwart…

Weet iemand of ik kan upgraden en of er een goede handleiding is?
    Ben al bij Devteam, Iphoneclub etc wezen kijken maar nogmaals, het duizelt me en ik begin er niet aan voor ik zeker weet dat het lukt!
    Alvast bedankt voor jullie reactie

Bijdrager
    xionix

iphoneclub heeft een stap voor stap uitleg pagina rechtstreeks in het jailbreak en in het unlock gedeelte dus ik zou zeggen lees die eens even wordt zelfs met foto’s begeleidt.

het komt er gewoon op neer dat je de iphone officieel doet updaten naar 4.0, of ctrl+herstel klikken in itunes dan de 4.0 selecteren die je hebt gedownload.
    Nadat de iphone klaar is start je redsnow op en selecteer je de fw, redsnow controleert dat en zegt dat je door kunt klikken.
    Verder alles ja klikken en kiezen welke opties je wel of niet wilt activeren. Daarna komt het scherm dat je de power button ingedrukt moet houden enkele seconden het telt af voor je kan je gewoon meekijken op je computer, daarna de home button en de powerbutten ingedrukt houden ook weer een bepaalde tijd en daarna de power butten loslaten en home ingedrukt blijven houden zodra hij afgeteld is en je het goed hebt uitvegoerd gaat hij over naar een ander scherm en kun je jouw iphone op de tafel leggen en even de rest laten doen.

Als hij klaar is start hij opnieuw op en zie je cydia op je telefoon erbij staan naast de standaard iconen.
    Voila je bent klaar.

Bijdrager
    RandomJohnny

dank je wel, duidelijk!
    in Itunes wordt ie bijgewerkt tot 4.0.1, kan dat?
    Of moet ik 4.0 gebruiken?

Bijdrager
    xionix

hangt er vanaf wat jij er op wilt hebben wil je gewoon de nieuwste fw hebben dan moet je idd even via itunes doen en 4.0.1 erop zetten wil je 4.0 hebben dan moet je dat met ctrl+herstel doen.
    iig welke je ook erop zet je moet in redsnow als hij vraagt naar je fw de 4.0 selecteren, klinkt mayb raar maar goed zo is het nou eenmaal.

Bijdrager
    MCNONAMUS

Nieuwe FW is niet altijd een verbetering!

Eenmaal naar 4.0 kan je niet meer terug, of je moet eerst wat dingetjes bewaren.

Bezint eer ge begint, ik merk dat mijn Iphone 4 makkelijker overweg kan met IOS4, geheugen????

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.