9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    DANTE0024

Iphone 3gs kopen.

Er staat bij Groupon een Iphone 3gs te koop voor 179 euro. Ik was van plan de nokia lumia 520 te kopen maar toen zag ik dit.

Inactief
    Anoniem

Ik vind dat nog steeds de mooiste iPhone. Ligt ook erg lekker in de hand door de wat bollere achterkant. Maar ja, hij is wel vrij gedateerd. Ik meen dat iOS5 de laatste versie is die er op draait.

Bijdrager
    Jobornan

Ik meen dat iOS5 de laatste versie is die er op draait.

iOS 6 kan ook op de iPhone 3GS

Bijdrager
    Xcode

Ik ben een groots voorstander van iOS en bijbehorende apparaten, maar ik zou in dit geval niet de 3GS kopen. Dat is een toestel uit 2009, je doet jezelf dan toch echt tekort.

Bijdrager
    DANTE0024

Dus jullie vinden dat ik voor de nokia lumia moet gaan.

Bijdrager
    KarelWillem

Absoluut niet natuurlijk.:)

Het is duidelijk dat Nokia op een paar belangrijke punten heeft bespaard. De Lumia 520 ontbeert Nokia’s ClearBlack-technologie en het scherm is dan ook niet best. Wat dat betreft kun je beter een paar tientjes meer uitgeven en de Lumia 620 kopen. Ook heeft de camera geen flitser en gaat de accu bij intensief gebruik niet lang mee. Op dat gebied heeft de Ascend W1 eveneens een groot voordeel ten opzichte van de Lumia 520. Een ander punt is dat high-end Windows Phones niet zo duur meer zijn. Een Samsung Ativ S kost je 240 euro, voor ongeveer 330 euro kun je een Lumia 920 kopen.

Daarmee blijft de Lumia 520 vooral interessant vanwege zijn features, looks en prijs. Wie het scherm buiten wil aflezen, kan beter wat extra geld neerleggen voor de 620 en wie een langere accuduur wil, en niet geeft om kleurtjes en design, is beter af met de snellere Ascend W1, met een veel grotere accu.

http://tweakers.net/reviews/3120/5/nokia-lumia-520-goedkoop-maar-geen-duurkoop-conclusie.html

Bijdrager
    IPhonePeter

Hey,

Ik zou geen iPhone 3gs meer kopen aangezien apple ook geen update naar ios 7 heeft gegeven
    is dit echt een teken dat de iPhone 3gs hardware matig te oud is (hij is al weer 4 jaar).
    Ik zou voor de nokia lumia 520 gaan dan heb je heel wat meer en beter.
    Maar je moet het uiteraard zelf weten maar kijk niet raar op als je nu al app’s tegenkomt die niet meer
    de iPhone 3gs ondersteund.

Bijdrager
    jansenfinn

Ik had tot de zomer een iPhone 3GS en werkte prima kon alles nog doen (niet echt super gamen maar goed) op zich een prima toestel maar ik zou op zijn minst voor een 4 gaan want die heeft een Retina display (maakt superveel verschil) en je kan er nog alles doen (behalve zware games) en op marktplaats kan je makkelijk een iPhone 4 vinden voor 200 euro.

Bijdrager
    DANTE0024

Ik heb nu bij deze webshop http://gsmsystems.nl/index.php?route=product/product&path=59&product_id=51een iphone 4S 16 gig gevonden voor 299 euro. En ik denk dat ik deze ga bestellen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.