9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Josh_b

iPhone 3GS is nu te jailbreaken!

Eerder vanavond heeft GeoHot de jailbreak voor de 3GS gereleased.
    Helaas alleen nog voor dat kl*te windows (schijnt alleen te werken op xp, heb het zelf met vista geprobeerd en dat werkt niet)
    Het enige dat je moet doen is 3.0 op je iPhone hebben (spreekt voor zich), iTunes 8.2 en het purplera1n programma. Zorg dat iTunes gesloten is en start het programma, als het goed is krijg je dan een programma freeze genaamd op je iPhone en vanuit daar kan je cydia downloaden.

Bij mij is het tot op heden nog niet gelukt, ben nu ff snel dat kl*te XP aan het installeren, hopelijk werkt het dan wel.
    Ook lees ik van andere dat het een vrij fragiel programma is, dus er kan het e.e.a. misgaan en zul je je iphone moeten herstellen.

Bijdrager
    Xigh

Los van het onderwerp zou je een beetje op je taalgebruik kunnen letten.
    Devteam schijnt te wachten tot de update voordat hun versie uitkomt. 3.01 is bevestigd voor aankomende week dacht ik, dus mocht dit niet willen kan je eventueel ook nog eventjes kort wachten.

Bijdrager
    Josh_b

Ik zou niet weten wat er mis is met mijn taalgebruik, heb het wel eens erger gezien hier. Het is gewoon mijn mening over Windows.

Bijdrager
    Josh_b

Na ongeveer 3 uur werk, is het me dan toch gelukt. Een gejailbreakte iPhone:P
    Dus nu eindelijk maar een slapen.

Bijdrager
    Jelle Ages

Mag ik vragen waarvoor je je iPhone nog jailbreakt? Je kan nu bijna alles!

Bijdrager
    Jordan_D
    ”Josh_b”

Na ongeveer 3 uur werk, is het me dan toch gelukt. Een gejailbreakte iPhone:P
    Dus nu eindelijk maar een slapen.

En dat allemaal gedaan met dat k*t Windows?
    Dan heb je meer geduld dan mij. :wink:

Bijdrager
    junjur

zijn er al programma’s beschikbaar dan via de jailbreak scene voor de iPhone 3GS? En komen er ook programma’s die gebruikmaken van iPhone 3GS-only dingetjes…?

Bijdrager
    MacbookTo

Ik dacht dat ik op een forum zat dat over Mac ging en niet over biologie.

Bijdrager
    Josh_b

Ja Windows is een apart soort biologie. Maar ik heb die jailbreak zodat ik hem kan unlocken met ultrasn0w en op vakantie er een andere simkaart in kan doen. Ook kan ik nu weer dingetjes uit cydia downloaden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.