20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Stefcke

iPhone 3GS gezocht!

Beste OMT’ers,

Ik ben nieuw op dit forum maar heb al veel zin om mijn kennis over Apple producten z’n eigen weg te laten vliegen.
    Ik heet Stefan, 14 jaar en ben scholier, maar dat even terzijde.

Ik zoek een iPhone 3GS, die verkocht kan worden in de buurt van Noord-Brabant.
    Ik ben benieuwd wat er in de aanbieding is!

Met vriendelijke groet,

Stefan

Bijdrager
    Yaris

Welkom op het forum, Stefcke. Ik weet niet wat je bedoeling is maar vraag en aanbod zijn hier niet toegestaan. Hoogstens kan iemand naar een winkel of een site verwijzen waar de iPhone 3GS nog te koop is.

Bijdrager
    Hansi2124

Beste Stefan,

Welkom op dit Apple forum en fijn dat je zo enthousiast bent over Apple producten.
    Helaas moet ik je eerste topic gelijk sluiten, want volgens de Huisregels van OMT (zie onderaan elke pagina) mag je niet “handelen” via deze site:

“Vraag en aanbod
    OMT is geen verkoop of vraag- en aanbodsite. Het is niet toegestaan om goederen of diensten via OMT te verkopen. Hetzelfde geldt vanzelfsprekend voor het te koop vragen van artikelen.”

We zien je graag terug in één van de andere topics;-)

Edit: Yaris was mij net voor en sluit dit inderdaad nog niet, want zolang er alleen sites voor een koopje worden genoemd is er niets aan de hand….

Bijdrager
    Trat

Bij T-mobile verkopen ze nog de 3GS, maar hij schijnt wel lastig te leveren…

Bijdrager
    StudioSenay

Met deze admins kom je ook niet verder… Admin’s helpen toch andere mensen op het forum in plaats van meteen deze topic willen sluiten. Wat schiet hij daarmee op!

Voor Stefan: Ga naar iPhoneclub.nl

http://www.iphoneclub.nl/forum/f41/kopen-verkopen/f98/koop-aangeboden/

Dit is 1 van de grootste plek waar je een iPhone kan kopen/verkopen.

Bijdrager
    Trat

Ze sloten het topic toch niet? Hoe had je hier anders kunnen reageren?

Bijdrager
    StudioSenay

meteen deze topic willen sluiten. Ik zeg niet dat deze topic gesloten is.

Helpen zoals ik hem help?

Bijdrager
    Trat

Wil je nu een lintje?

Bijdrager
    StudioSenay

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Tekst verwijderd welke in strijd is met de Huisregels van OMT > “Fatsoen: Expliciet seksuele, openlijk gewelddadige, bewust kwetsende bijdragen zijn niet toegestaan”.[/mod]

Bijdrager
    Welles
    StudioSenay

xxx

Welles zwaait nog even naar StudioSenay nu het nog kan:evil: bye, bye

Bijdrager
    StudioSenay

HAHAHAHAHAHHA

Bijdrager
    StudioSenay

ik lig er echt niet wakker van, wanneer jullie mij bannen van deze site

Bijdrager
    Yaris

Je kunt zelf ook wegblijven als je het hier niet leuk vindt. Als je toch blijft dan stellen we het op prijs als je het mee gezellig houdt en geen ongeoorloofde taal gebruikt.

Bijdrager
    StudioSenay

ze lokken het zelf uit

Bijdrager
    Yaris

Wie zijn “ze”? De moderators? Moderators zijn er om het forum in goede banen te leiden, niet om vragen te beantwoorden. Een moderator is als een gewone gebruiker: als hij het antwoord op een vraag weet zal hij het zeker geven.

Bijdrager
    StudioSenay

Een moderator heeft wel stand van zaken, anders is diegene geen moderator.
    Weten ze vast wel een site waar wel advertenties geplaatst mogen worden voor 2e hands iPhones o.i.d.

Bijdrager
    Stirf

Het overbekende Calimero gedrag. Zij zijn groot en ik is klein oftewel een ander heeft het altijd gedaan.
    Probeer er eens zelf wat aan te doen, zou ik zeggen en nu On Topic weer graag.

Bijdrager
    StudioSenay

Bijdrager
    StudioSenay

Bijdrager
    StudioSenay

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.