9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    prryvnhrk

iPhone 3GS geblokkeerd

Beste OMT’ers!

Ik heb een iPhone 3GS waarvan ik per ongeluk te vaak de verkeerde pincode heb ingevoerd omdat ik die niet meer wist!
    Nu vraagt m’n iPhone niet meer om de pin of puk code, maar geeft de volgende melding:

iPhone is geblokkeerd
    verbind met iTunes

Als ik hem dan verbind met iTunes, krijg ik dit:

iTunes kan geen verbinding tot stand brengen met de iPhone, omdat deze met een toegangscode is beveiligd. U moet uw toegangscode op de iPhone invoeren voordat deze met iTunes kan worden gebruikt.

Ik kan geen manier vinden om ├╝berhaupt een code in te voeren in de iPhone, het lukt me alleen om een nood nummer te bellen. Ook resetten werkt niet!

Iemand verstand wat ik hiermee moet doen of hoe ik dit probleem op kan lossen?

Bijdrager
    KarelWillem

Is het niet zo dat je na een uurtje of zo weer opnieuw een poging kan doen?

Ik kan me zoiets herinneren.

Bijdrager
    Chrisvdscheer

Firmware opnieuw installen ?? Helpt dat niet…

Of inderdaad zoals KarelWillem zegt, even wachten, als het goed is heb je na een uur of meer weer de mogelijkheid om het te proberen.

Bijdrager
    Ostinato

Ben toch heel benieuwd waarom je de code niet meer weet. Die voer je toch heel vaak in?

Bijdrager
    Niels

Dit is de tweede (vage) post deze week van iemand die zijn 3gs niet unlocked krijgt omdat hij/zij de.pincode niet meer weet. Misschien tijd voor een ip-check door de moderators of dit dezelfde persoon is? Het zou niet de eerste eer zijn dat iemand via dit forum een gestolen toestel probeert te unlocken

Bijdrager
    KarelWillem

Ik had het van de week ook.

Opeens out of the blind herstart mijn iPhone, en ik moet daarna mijn pincode ingeven.
    Twee keer verkeerd dus, terwijl ik ‘zeker’ wist dat ik de goede gebruikte.

Was ik even vergeten dat ik naar een andere provider was, met bijbehorend ander nummer.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ik heb dat ook eens gehad. Na 3 maal een verkeerde PIN code moet je de PUK code invoeren. Na 10 maal een verkeerde PUK (PUC) code kun je er niets meer mee. De PUK code wordt meegeleverd met de telefoon, dus die moet je uiteraard bewaren. Maar heb je die niet dan moet je naar een service winkel gaan van je provider, die kunnen het voor je regelen. (Ik meen mij te herinneren dat er dan wel om het telefoonnummer wordt gevraagd ter verificatie)

Bijdrager
    prryvnhrk

Ik weet m’n pincode niet meer omdat het te lang geleden is dat ik m’n oude 3GS had gebruikt.
    Heb van de zaak een iPhone 4s in gebruik, maar wil nu ook m’n oude 3GS gebruiken.

Jullie stellen voor om naar de service winkel te gaan dus?:)

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Als je de meegeleverde PUK code ook niet meer hebt of je kunt niks meer invoeren, moet je wel. (Anders loop je het gevaar dat hij voorgoed geblokkeerd raakt omdat er dan een andere SIM kaart in moet.)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.