6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Mickeymii

iphone 3gs garantie belgie

ik heb anderhalf jaar geleden een iphone 3gs in Belgie bij Mobistar gekocht. Maar een aantal weken geleden is mijn iphone zonder duidelijke reden opeens uitgevallen tijdens het synchroniseren. Ik heb alles al geprobeerd en internet afgezocht maar het lijkt niet gerepareerd te kunnen worden. Ook is de iphone bij een reparateur geweest maar deze heeft ook niks kunnen vinden. Ik heb hier ook al eerder een topic gestart daarover maar daar is dus ook niks uitgekomen.
    De Nederlandse apple service weigert te helpen omdat ik het toestel niet direct bij apple heb gekocht. Nu was mijn vraag of het zin heeft om langs een Mobistar vestiging te gaan in Belgie om het daar te laten repareren/vervangen (ik ben de komende weekeinde daar in de buurt ivm verhuizing). Wettelijk heb ik namelijk nog een half jaar garantie geloof ik. Heeft iemand hier verstand van?

Bijdrager
    macpro

Gewoon langs gaan. Onze iPhones hebben we ook bij Mobistar gekocht en ik heb al eens daar een toestel voor reparatie aangeboden. Een week later kon ik het weer ophalen.

Bijdrager
    Mickeymii

En hoe lang had je die iphone dan? Want deze heb ik al anderhalf jaar en apple geeft maar een jaar garantie. De wettelijke garantie in Belgie is 2 jaar.

Bijdrager
    Mickeymii

En hoe lang had je die iphone dan? Want deze heb ik al anderhalf jaar en apple geeft maar een jaar garantie. De wettelijke garantie in Belgie is 2 jaar.

Bijdrager
    macpro

Bij de 3g was het volgens mij in het 2e jaar. De 3gs heb ik binnen het 1e jaar voor reparatie ingeleverd.
    Maar neem gewoon de bon mee en ga even bij Mobistar langs. Dan weet je het meteen.

Bijdrager
    macpro

Vanmiddag heb ik mijn iPhone 3GS bij Mobistar in St. Truiden ingeleverd voor reparatie. De GPS ontvangst is sinds kort belabberd en dat ligt helaas aan het toestel. Ik had nog garantie tot augustus 2011, dus wat dat betreft ben ik net op tijd.
    Ze verwachten daar dat het zo’n 2 a 3 weken kan duren.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.