4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Speedooo

iPhone 3GS, fout in de accelerometer

Sinds vrijdag heb ik een Witte iPhone 3GS en ik ben er natuurlijk helemaal blij mee, alles werkt perfect. Nou ja alles? De eerste dagen heb ik me niet echt bezig gehouden met spelletjes, maar vandaag heb ik een vrije dag dus ik had even mooi de tijd om een spelletje te spelen, Real Racing. Het viel mij toen op, wanneer ik de iPhone recht hield dat de auto naar links stuurde, ik ging ook even kijken of dit het geval was bij het programmaatje: “Bubble Level Free” en inderdaad die zat er ook een paar graden naast. Maar die paar graden zijn behoorlijk irritant!

Nu heb ik al gegoogled en ben al een paar lotgenoten tegengekomen, maar nu vraag ik me af of sommige van jullie hier ook problemen mee hebben of gehad?

Een simpele oplossing op dit probleem zou ook een calibratie functie kunnen zijn van Apple zelf. :roll:

Graag jullie bevindingen.

Bijdrager
    Gastonw

Even teruggaan denk ik, want Apple heeft niet zo’n calibratieprogrammatje…

Bijdrager
    Xcode

Teruggaan en het probleem demonstreren.

Bijdrager
    Speedooo

Ik ben vandaag inderdaad weer langsgegaan en ik heb ze het probleem voorgelegd. Eerst moest de medewerker even navragen of ik wel direct recht had op een nieuwe, omdat er nog steeds diverse reserveringen zijn voor de iPhone 3GS. Echter na een telefoontje bleek dat ik voorrang heb, omdat ik de mijne eerder had maar door een “defect” niet goed kon gebruiken. Echt een TOP-service van T-Mobile moet ik zeggen.

Okay voor mensen die in Rotterdam, Lijnbaan een witte 32GB hebben besteld, misschien heb ik de jouwe nu wel :P

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.