7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Needler

iPhone 3GS blijft in een Apple logo/lege batterij loop hangen

Ik heb een iPhone 3GS. Deze is gejailbreakt iOS 4.1. Ik heb de iPhone 3GS via het instellingen menu leeggehaald. Had ik niet moeten doen, want sindsdien zat de iPhone vast bij het Apple logo.

Na een week niets te hebben gedaan is de batterij dood. Als ik de iPhone 3GS nu aanzet blijft het vijf minuten hangen bij het Apple logo. Om vervolgens uit te gaan en een “lege batterij” icoon te tonen. Na een paar seconden valt ie weer uit en zie ik het Apple logo weer. En dit loopt de hele tijd.

Wat ik ook probeer, ik krijg hem niet in DFU mode. Niet als ik hem loskoppel van de stroom, niet als ik een stroomadapter gebruik, niet als ie via USB op mijn Mac staat aangesloten:(

Weet iemand wat ik kan doen? Ik had geen problemen met de batterij voordat ik hem wiste.

Bijdrager
    JoelCoster

klinkt als een beschadiging aan het systeem zelf, probeer eens een restore zonder dfu (geen update, maar een restore, want een restore overschrijft het hele systeem)

Bijdrager
    Martijn635

Sluit je iPhone is aan op je pc/ notebook met iTunes open.
    Probeer dan de home- en power knop beide niet langer als 10 seconden in te drukken, laat na 10 seconden de power knop los en houd de home knop nog exact 10 seconden ingedrukt tot het scherm zwart blijft.

Ik had het probleem namelijk ook op mijn 3GS en na een beetje stoeien met DFU mode bleef het scherm zwart en kon ik via itunes gewoon een herstel uitvoeren.

Bijdrager
    JJmac

Onze iPhone 3G blijft hangen in het lege batterij logo, terwijl wij zeker weten dat de batterij vol is.
    In iTunes reageert het niet, ook een reboot en in DFU wil niet helpen, het komt iedere keer op het lege batterij logo uit.
    Iemand nog idee├źn?

Bijdrager
    Martijn635

@JJmac ik zou hiermee naar de dichtstbijzijnde Apple Center gaan of een MaxMe, ik zou het namelijk zelf eerlijk gezegd niet weten hoe verder.

Bijdrager
    JJmac

Tja.. het is een oude 3G af en toe trilt het nu ook wat, ik zal eens kijken als ik de accu leeg kan krijgen, misschien wil dat nog helpen.

Bijdrager
    JJmac

Na tig keer in DFU mode te hebben hersteld, doet hij/zij het weer.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.