11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Shoarmaboer

iPhone 3GS

Beste forummers,

Gisteren was ik op een koopavond, beetje aan het rondkijken in de Amac en T-Mobile winkel.
    Stond een beetje weg te te dromen bij de iPhone. Heb de iPhone 4 en de 3GS gezien.
    Toen kreeg ik een idee.

Ik heb nu een Nokia 6500 (slide) en een iPod Touch 4G.
    Verder zit ik nu nog tot Juli 2012 vast aan tele2 ”per ongeluk” abo verlengd.

Als ik de ipod en de nokia verkoop. En dat geld gebruik voor een nieuwe 3GS.
    Is dit een slimme zet? Ik ben ook erg op muziek ingesteld, maakt de audiokwaliteit veel verschil met de iPod 4 of 3GS?
    Totaal niet handig op dit gebied…
    iPhone 4 zit er niet in , dat staat vast.

Greet

Bijdrager
    Swisi

Na 4 oktober is de iPhone 4 dezelfde prijs als nu de 3GS is, dus totaal geen slimme zet.

Bijdrager
    MGP1996

Ik vind het een goed idee, maar ik zou wel 4 okt. a.s. afwachten, want dan komt er waarschijnlijk een nieuwe en een goedkopere Iphone:)

Inactief
    Anoniem

ja, gewoon wachten tot 4 oktober, daar wordt ook een low-budget iphone verwacht

Bijdrager
    thomth

Ik zou ook wachten. Òf er komt een 4S, òf er komt een 5. Ook gaan er geruchten dat er een goedkoop nieuw model komt. Maar wat zeker is, ook al komt er alleen een 4S, dat de huidige iPhone sterk in prijs daalt, zeker omdat er waarschijnlijk een 8GB model komt. Dan heb je misschien al een iphone voor 420 euro!

Bijdrager
    Shoarmaboer

Oke thanks voor snelle reacties!
    Wat is ongeveer een reeele prijs voor een nieuwe 3GS?

Heb nu nog de iPod 4 (32GB) met een JBL On Stage Speaker, is ongeveer uhh 350 waard?
    Ja 4S is een mooi gerucht, hopen dat er een Budget iPhone komt voor mensen die zegmaar een bijbaantje hebben en de 5? voor mensen die ja… High End willen. (:

Bijdrager
    thomth

Er zijn toch al een aantal keren foto’s naar buiten gekomen waar een 4s opstaat. Zoek maar is bij Google news

Bijdrager
    Shoarmaboer

Ja er was ook ooit een iPhone5 gevonden in een bar. Nooit gezien. Geruchten heet zoiets toch?

Bijdrager
    thomth

Echt niks is zeker totdat Apple dinsdag avond de iPhone onthuld

Inactief
    Anoniem

inderdaad thomth, kan niet wachten!!

Bijdrager
    thomth

en laat nou net m’n prepaid 06 nummer zijn verlopen (dus moet ik een nieuw prepaid pakket) en laat ik nou over 3 weken jarig zijn.Dat wordt dus een iphone 4 8GB/4S of 5!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.