7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    macstremist

Na jailbreak geen service (voorheen topic over pwnagetool-perikelen)

Beste mensen,

Vanavond probeerde ik mijn iPhone 3Gs te jailbreaken met Pwnagetool. Het IPSW werd netjes aangemaakt en ik heb alle stappen gevolgd van iClarified Echter, toen ik iTunes aanklikte na de iPhone in de DFU-modus te hebben gezet, gaf iTunes de volgende melding. ‘Apple controleert de software’ of iets in die richting. Nadat ik op ‘ok’ klikte werd de software geverifiëerd, en er stond ‘herstellen voorbereiden’. Na 5 minuten knalde iTunes vast en ook mijn menubar was een strandballenfestijn. Ik heb iTunes geforceerd gestopt en mn iPhone deed niets meer. Pas na 20 sec home+power ingedrukt te hebben startte hij weer op.

iTunes gaf de melding de iPhone unlocked te hebben, wat niet zinnig is, aangezien hij wettelijk is ge-unlocked door T-mobile.

Ik ben nu eigenlijk best bang, want het is toch een hele investering geweest, en ik weet niet of ik er de volgende keer zo gemakkelijk vanaf kom. Anderzijds wil ik wel heel graag de vrijheid van een JB… Heeft er iemand tips voor een betere weg van Jailbreaken? Of tips zodat ik niet dat ding naar zijn grootje help?
    Ik weet dat het verleidelijk is maar bespaar me comments die in het ‘droogste reactie ooit’-topic terecht komen.

Bij voorbaat dank, Macstremist.

Bijdrager
    Sascha

Waarom gebruik je niet de nieuwste versie van Redsn0w ?

Bijdrager
    macstremist

Kan dat dan? Ook als pwnagetool mislukte?
    Ik vond pwnagetool juist wel gebruiksvriendelijk namelijk.
    Wat is het ergste dat kan gebeuren bij een poging met redsn0w te jailbreaken?

Bijdrager
    KarelWillem
    macstremist op 27 november 2010

…Wat is het ergste dat kan gebeuren bij een poging met redsn0w te jailbreaken?

Dat je huis afbrand.
    Of dat je kat overreden wordt.
    Of dat de derde wereldoorlog uitbreekt.

Maar verder kan er weinig gebeuren, behalve dat je weer opnieuw zou moeten beginnen als het mislukt.

Bijdrager
    Sascha
    KarelWillem op 27 november 2010

Dat je huis afbrand.

Of dat je kat overreden wordt.

Of dat de derde wereldoorlog uitbreekt.Dat, en dat je iPhone in je gezicht explodeert waardoor je levenslange lelijke brandwonden overhoud en er daarbij splinters in je ogen vliegen waardoor je permantent blind wordt.

Bijdrager
    macstremist

Redsn0w is toch enkel voor 4.2, en dan tethered?

Bijdrager
    macstremist

Even een update. Het lijkt namelijk zinloos een nieuw topic hiervoor te openen en op deze manier de irritatie van andere forumleden op mijn hals te halen.

Jailbreaken is vanochtend gelukt, met een derde poging met PwnageTool. Cydia staat op het springboard, en al mijn apps heb ik weer gesynched.
    Echter, mijn iPhone heeft enkel contact met het wi-fi netwerk. Vodafone geeft geen service meer en vanzelfsprekend heb ik dus ook geen 3G. Heb ik iets over het hoofd gezien?
    Toen PwnageTool vroeg: “Do you have a contract that would activate through iTunes?” heb ik ‘nee’ geantwoord. Immers, mijn iPhone is 1 jaar oud en ge-unlocked.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.