17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    SwayZ

iPhone 3G volumeknop

De volumeknop op de zijkant van mijn iPhone 3G (België, enkele maanden oud, officieel unlocked) “klikt” niet meer bij het volume lager zetten.
    Hij werkt in nog wel maar wie weet wat dit op termijn gaat geven?
    Heeft iemand dit euvel ook al gehad?
    Wat denken jullie; is dit een garantiegeval of niet?
    Iemand ervaring met hoe ze zoiets aanpakken bij Mobistar? Ik heb namelijk geen zin om mijn toestel een eeuwigheid te missen en/of belachelijk hoge kosten te betalen voor een of ander onderzoek ofzo.
    Wat zou ik best doen volgens jullie en waarom?

Bedankt !

Bijdrager
    Ewout

Mits geen schade, is dit gewoon normale garantie. Ik denk dat je rekening moet houden met c.a. 1 week.

Ewout

Bijdrager
    SwayZ

Volgens mij zit er vuil onder ofzo. Is dat “geen schade”? Ik ben toch redelijk voorzichtig met mijn toestel. Bij “risicouitstappen” neem ik altijd een oude Samsung mee voor de zekerheid.

Bijdrager
    Maikelw

Ik heb exact hetzelfde probleem, alleen woonachtig in Nederland. Ik laat het maar lekker zo, anders ben je je telefoon voor weet ik veel hoe lang kwijt.

Bijdrager
    SwayZ

Mijn eerste reactie was ook het zo te laten maar ik heb een beetje schrik dat het escaleert en dat ze dan gaan zeggen dat ik te lang gewacht heb.

Bijdrager
    Ewout

Escaleren zal het niet doen. Maar het is gewoon vervelend als zoiets speelt. Gewoon je iPhone wegbrengen, voelt ‘ie naderhand lekkerder aan. (weekje afzien enzo.. ;-))

Ewout

Bijdrager
    SwayZ

Inderdaad, het is tenslotte ook een wreed duur toestel. Daar mag je wel een quasi perfecte werking van verwachten, niet?
    Waarop baseer je je als je zegt 1 week?

Bijdrager
    Ewout

…Euhh, de situatie in Noorwegen…. Groter land, minder mensen, tragere service. De tijd loopt daar tot c.a. 10 dagen op.
    Als redelijke verwachting voor Nederland mag echt met 7 dagen gerekend worden. iPhone wordt altijd ‘swapped’.

Ewout

Bijdrager
    SwayZ

Tien dagen moeten te overleven zijn, hoewel;-)
    Wat bedoel je met “swapped”?

Bijdrager
    Island
    ”SwayZ”

Tien dagen moeten te overleven zijn, hoewel;-)
    Wat bedoel je met “swapped”?

Gewisseld.

Ik heb trouwens ook hetzelfde probleem, denk er zelf ook wel aan om eens te gaan informeren.

Bijdrager
    marquez

Ik zou er inderdaad wat aan doen! Mijn iPhone 2G is een half jaartje geleden gevallen en precies op de plek waar de volumeknop zit (de omlaag kant) en sindsdien is het luchtbelletje daaronder verdwenen (ik denk dat dat de reden is in ieder geval).

Hierdoor gaat m’n volume vaak automatisch omlaag, vooral als ik muziek luister en de telefoon in m’n zak stop. Je hebt zelf volgens mij niet deze klachten, maar ik zou er dus maar snel wat aan laten doen voor je mijn probleem krijgt.

Ik ben er inmiddels aan gewend, en heb allang geen garantie meer (plus dat hij uit USA kwam en zwaar gehackt is), maar het liefst zou ik een nieuwe iphone willen want vooral met muziek is het irritant om de hele tijd je volume bij te moeten stellen. Maar dat zit er voorlopig even niet in.

Succes ermee!

Bijdrager
    SwayZ

Dus je bedoelt dat ik gewoon een nieuw toestel krijg ipv een reparatie? Straf! Dat zou wel cool zijn. De mijne is een 16gb dus dan is een 3GS misschien wel een mogelijkheid :-p

Bijdrager
    Ewout

Neee, geen 3GS…. Helaas. Gewoon een nieuwe 3G. Anders moet je misschien wat langer wachten, die 3G’s zullen uiteindelijk ‘uitdrogen’ in het kanaal.

Ewout

Bijdrager
    SwayZ

Ongelooflijk! Geven ze voor zo’n bagatel echt al gewoon een nieuw toestel?
    Ik ga een van de dagen eens horen in een Mobistar center. Ik hou jullie op de hoogte.
    Grtz

Bijdrager
    SwayZ

Ik heb nog eens gegoogled omdat ik het echt wel straf vond om een nieuw toestel te krijgen en ik lees hier en daar dat je toestel wel degelijk omgeruild wordt maar dan met een refurbished toestel van een ander! Daar zit ik nu niet meteen op te wachten:-(

Moderator
    Pete.Z

Beter dan een kapotte, toch?

Bijdrager
    Ewout

P’cies! :wink:

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.