22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    Begbie

iPhone 3G tarieven nieuws uit Canada

Bijdrager
    MrAcid

Voor Canadezen misschien wel. Maar voor ons toch niet? Misschien is het daar op de markt wel een prima concurrerend aanbod. Weet jij hoe de concurrenten het daar doen en wat gebruikelijke abonnementen zijn? Waarschijnlijk niet, dus dan kun je hier ook niks over zeggen.:)

Bijdrager
    Vtenvoorde

dat is inderdaad schrikken. De tmobile berichten zijn beter. Onbeperkt dataverkeer vanaf 29,95. Bellen kost al niet zoveel meer in de EU.

Bijdrager
    Buzz

In Canada zijn helemaal geen concurrenten. Vandaar deze belachelijke prijzen en voorwaarden.

Bijdrager
    Begbie
    ”MrAcid”

Voor Canadezen misschien wel. Maar voor ons toch niet? Misschien is het daar op de markt wel een prima concurrerend aanbod. Weet jij hoe de concurrenten het daar doen en wat gebruikelijke abonnementen zijn? Waarschijnlijk niet, dus dan kun je hier ook niks over zeggen.:)

Je hebt helemaal gelijk! Zie de aangepaste titel. 8)

Bijdrager
    Afroman

http://www.fuckyourogers.com/

Er is zelfs een protest-site gemaakt. Rogers is de provider daar.

Bijdrager
    iFredo

[zeikmodus] ik begrijp de nieuwswaarde van dit soort berichten echt niet….beetje in de categorie: klik [/zeikmodus]

Bijdrager
    reven

Dit soort berichten zijn belangrijk nieuws!
    De telecom sector zoekt naar iedere kans die ze krijgen om geld te verdienen.
    Op zich niet erg, ben zelf ondernemer maar wel in alle redelijkheid.

Rogers telecom in Canada:
    Minimaal 3 jaar contract
    € 60 voor 150 minuten…
    400 Mb data – wat dacht je dat de app store-apps alleen al aan data download zal zijn.

Als wij – consumenten – ze niet onder druk blijven zetten, dan betaald je straks € 115 per maand voor je mobieltje.
    Rogers – get real!

Thank god for T-Mobile!

Bijdrager
    Cloudsurfer

Volgensmij is 3G in Noord Amerika iets nieuws en is het daarom zo vreselijk duur.

Moderator
    Pete.Z

Waar gaat het over,er zijn wel meer dingen anders geprijsd in Canada zonder dat het ons raakt….

Wat hierna,de iPhone tarieven in Zimbabwe?

Bijdrager
    RASH
    ”Pete.Z”

de iPhone tarieven in Zimbabwe?

Weet je daar iets over? Ik ben erg benieuwd naar iPhone nieuws uit het land van Robert Gabriël Mugabe, of waar dan ook uit de wereld. Er wonen namelijk ook Applefans buiten Nederland, voor het geval je dat niet wist. Ik voel me niet gebonden door landsgrenzen die hoge heren ooit eens onderling afgesproken hebben en volledig kunstmatig zijn.

Moderator
    Pete.Z
    ”RASH”
    ”Pete.Z”

de iPhone tarieven in Zimbabwe?

Weet je daar iets over? Ik ben erg benieuwd naar iPhone nieuws uit het land van Robert Gabriël Mugabe, of waar dan ook uit de wereld. Er wonen namelijk ook Applefans buiten Nederland, voor het geval je dat niet wist. Ik voel me niet gebonden door landsgrenzen die hoge heren ooit eens onderling afgesproken hebben en volledig kunstmatig zijn.

Heel stoer,ik neem aan dat je dan net zolang zoekt naar het goedkoopste abonnement,en dat dan afsluit,waar ter wereld het ook is.

In het echt zit je jammer genoeg vast aan de NL tarieven,en is elk vergelijk met tarieven ergens anders op de wereld complete nonsens,en totaal nietszeggend over wat wij gaan betalen.

Het zal me verder een complete rotzorg zijn hoe duur Rogers in Canada is,en zorgen of we hier ook meer gaan betalen omdat ze dat daar doen maak ik me zeker niet.

Bijdrager
    RASH

Kijk, daarin verschil ik dus met jou. In mijn beleving is de wereld groter dan alleen Nederland. Ik probeer ook niet alles op mezelf te betrekken, maar ook dingen te zien in de ogen van andere mensen. Dat lukt niet altijd, maar ik probeer het wel.

Bijdrager
    Double_UK

Voor degenen die van cijfertjes houden:

De prijzen van de iPhone in Noorwegen:

http://www.macnn.com/articles/08/06/27/norwegian.iphone.prices/

De prijzen van de iPhone in Zweden:

http://www.macnn.com/articles/08/06/27/swedish.iphone.prices/

De prijzen van de iPhone in Italië:

http://www.macnn.com/articles/08/06/26/tim.iphone.plans.leaked/

Sorry, ik heb helaas geen tijd om er een mooi net schemaatje van te maken.

Misschien dat iemand anders zich geroepen voelt? Waar de goedkoopste iPhone te halen is?

:wink:

Bijdrager
    RASH

De gelekte tarieven in Japan: SoftBank iPhone pricing plan leaked. 370 euro voor iPhone-only, te betalen in 24 maandelijkse termijnen.

Moderator
    Pete.Z
    ”RASH”

Kijk, daarin verschil ik dus met jou. In mijn beleving is de wereld groter dan alleen Nederland. Ik probeer ook niet alles op mezelf te betrekken, maar ook dingen te zien in de ogen van andere mensen. Dat lukt niet altijd, maar ik probeer het wel.

Grappig,aangezien ik 100% zeker weet dat mijn wereld echt een heel stuk groter is dan nederland,en vermoedelijk ook een heel stuk groter dan die van jou,maar dat wil nog steeds niet zeggen dat ik me erger aan de prijzen van iphones ergens anders,of me verlekker aan de lagere benzine prijzen in Amerika.

Leuk nieuws voor de cijfer freaks misschien,maar pure onzin om het naar de NL situatie te vertalen.

Bijdrager
    RASH
    ”Pete.Z”

Leuk nieuws voor de cijfer freaks misschien,maar pure onzin om het naar de NL situatie te vertalen.

Ik vertaal niks. Ik neem een fenomeen waar. Ondanks slechte voorwaarden van de providers willen de mensen toch een iPhone kopen. Als over 5 jaar de iPhone een marktaandeel heeft van 20 %, kan Apple de voorwaarden stellen, ipv de providers. Ik geloof dat Apple dit voor elkaar kan krijgen, omdat ze zoiets bij de MP3-speler markt ook voor elkaar gekregen hebben.

Bijdrager
    Begbie

Jongens toch… Zoveel ophef over een post die enkel en alleen bedoeld was om mensen -die daar interesse in hebben- op de hoogte te stellen van het feit dat er nieuws was over iPhone 3G tarieven in Canada. Zielige vertoning. Nou, kom maar op met de zure comments…

Bijdrager
    Cloudsurfer

Rash, ik denk dat je het te pessimistisch inziet. Natuurlijk kan je van het ergste uitgaan om jezelf een teleustelling op 11 juli te besparen, maar ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Vooral in een klein landje als Nederland. Dat er 40.000 mensen zich hebben aangemeld voor een nieuwsbrief wil niet zeggen dat er 11 juli 40.000 mensen voor de deur staan te springen. Dat kan natuurlijk wel, alles is mogelijk, maar ik acht de kans klein:

– rond deze tijd zijn er veel mensen op vakantie
    – er zijn veel jonge tieners, denk 13 t/m 18 jaar die zo’n abonnement zich niet kunnen verooloven maar toch geinteresseerd zijn
    – er zijn mensen die niet eens weten dat de iPhone alleen met abonnement verkrijgbaar is (en dus waarschijnlijk teleurgesteld naar huis stappen)
    – de kans dat voor 40.000 iPhone liefhebbers het abonnement uitgerekend op 11 juli of rond deze tijd komt te vervallen is niet gigantisch; veel mensen zullen nog even wachten
    – de abonnementen zijn nog niet eens bekend. Hoewel ik er geen twijfel in heb dat wij Nederlanders een van de betere deals zullen krijgen is er nog altijd kans dat ook wij worden opgescheept met abnormale voorwaarden en veel mensen zullen afzien van hun aankoop tot een later tijdstip

Natuurlijk kunnen beide motoren er tijdens de vlucht mee kappen, maar als we daar altijd van uit gingen zou er geen vliegtuig meer opstijgen.

Moderator
    Pete.Z
    ”RASH”
    ”Pete.Z”

Ik vertaal niks. Ik neem een fenomeen waar. Ondanks slechte voorwaarden van de providers willen de mensen toch een iPhone kopen. Als over 5 jaar de iPhone een marktaandeel heeft van 20 %, kan Apple de voorwaarden stellen, ipv de providers. Ik geloof dat Apple dit voor elkaar kan krijgen, omdat ze zoiets bij de MP3-speler markt ook voor elkaar gekregen hebben.

Maar dan nog,je bent toch niet verplicht om een iphone te kopen?
    Als je iets te duur vindt,dan koop je het toch lekker niet?

Moderator
    Pete.Z
    ”Begbie”

Jongens toch… Zoveel ophef over een post die enkel en alleen bedoeld was om mensen -die daar interesse in hebben- op de hoogte te stellen van het feit dat er nieuws was over iPhone 3G tarieven in Canada. Zielige vertoning. Nou, kom maar op met de zure comments…

fyi, dit is een forum,en ja,verdomd,daar hebben mensen weleens een discussie.

Bijdrager
    Begbie

En dat is 1.

Discussie op een forum is iets anders dan dit onbeschaafde azijnpissen heen en weer. Maar goed, ieder zijn hobby…

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.