5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Scylla

iPhone 3G synchronisatie

Beste leden van het forum,

Sinds kort heb ik een synchronisatie probleem, als ik muziek in iTunes heb verwijderd en synchroniseert met mijn iPhone 3G dan staan die nummers nog steeds op.
    Zelfs als ik alle films eraf haal, dan staan ze nog steeds op. Als ik nieuwe toevoeg, dan komen ze niet erop te staan. Hetzelfde geldt voor nieuwe muziek, die komen er niet op te staan na synchronisatie.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Bij voorbaat dank

Groetjes,
    Scylla

Bijdrager
    gerryvonne

Heb je niet het vinkje uitstaan op het tabblad samenvatting bij ‘Beheer muziek en video’s handmatig’?

Bijdrager
    Scylla

Staat aan…:(

Bijdrager
    Hostyle

Wil je nu dat je iPhone automatisch up-to-date is met iTunes of wil je juist het zelf beheren? Want dan maakt het ‘handmatig beheren’ aan of uitzetten een wereld van verschil. Als het aanstaat blijft alles wat je op je iPhone hebt staan, ook lekker staan, ongeacht of het nog in iTunes staat of niet.

Zet je ‘handmatig beheren’ uit, let dan wel even op de synch mogelijkheden. Je kunt hier behoorlijk wat opties aan- en uitzetten. Wat je bijvoorbeeld kunt doen is een speciale playlist maken met muziek voor je iPhone die je steeds laat synchen. Zo bepaal je toch nog min of meer handmatig wat erop komt, maar verwijder je muziek uit iTunes, dan haal je die met de eerste synch ook van je iPhone.

Bijdrager
    Scylla

Ik wil juist alles, up-to-date blijven ja. Thanks alot

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.