10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Ansems

iPhone 3G start niet meer op

Beste OMT’ers,

Ik heb sinds 2 dagen een nieuwe batterij in mijn 3G (Gebruik hem niet maar heb toch graag dat hij het doet)

sinds dien heb ik het probleem dat hij gewoon opstart maar voor dat hij bij het lockscreen komt valt hij al weer uit. dus mijn Mac ziet hem ook niet omdat hij niet ver genoeg opstart.

Heeft iemand een tip?

Bijdrager
    tomc

Denk je niet dat hij stilaan aan vervangen toe is?

Bijdrager
    paulus1985

Lezen tomc:-)

Weet je zeker dat de batterij netjes in de behuizing ligt en alle contacten goed aansluiten op het moederbord?

Als je de iPhone een uurtje laat laden, zie je dan wel vooruitgang? Vult het batterijbalkje zich wel? Laat de iPhone daarvoor wel even uitstaan.

Bijdrager
    KarelWillem
    paulus1985 op 16 oktober 2013

Lezen tomc :-)…

Ik denk dat tomc de hele iPhone 3 bedoeld, niet alleen de batterij.;)

Bijdrager
    paulus1985

Ja dat denk ik ook. Maar iRepairs gaf ook aan dat de telefoon niet meer in gebruik was, maar dat hij/zij het toestel wel graag werkend wil hebben:)

Waarschijnlijk was de iPhone inmiddels dus al vervangen. Maarja, details details..

Bijdrager
    Ansems

@ Allemaal

Ja loop nu rond met een iPhone 5 en over 2 weken hoop ik met een 5s. dus dat is het probleem niet maarja nu zit er toch een nieuwe batterij in en eerst deed hij het gewoon maar na n uur was hij al weer leeg.

ik heb hem een nacht aan de lader gehad. maar hij gaat nu nogsteeds aan maar valt na 20sec weer uit.. (alleen het opstart apple logo)

de batterij zit goed tegen het moederbord dit heb ik ook nog even gecontroleerd.

Bijdrager
    KarelWillem

Dan is het een k..t-batterij wellicht?:)

Bijdrager
    Ansems

@ KarelWillem

Daar zat ik al aan te denken maar dan nog vind ik het raar dat hij wel een stukje opstart. want gisteren heb ik een 4s met kapotte accu gemaakt die starte gewoon op en gaf 100% aan maar als je hem van de lader haalde was hij meteen weg dus dat was een k*t batterij;)

Moderator
    Pete.Z

Chinese goedkope batterij, met inwendige kortsluiting?

Bijdrager
    Ansems

@Pete.Z

Nee nee gewoon van een gewaardeerde Nederlandse webshop waar ik wel vaker spullen bestel. dus dat kan het ook niet zijn.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.