6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Cube

iPhone 3G Simlockvrij maken probleem

Hallo,

Ik heb een beetje een ongelukkig probleem. Het probleem is dat ik een iPhone 3G heb maar die nog niet simlockvrij heb gemaakt. Nu is dus de bedoeling dat je met je simkaart het IMEI nummer kan achterhalen.

Hier loop ik vast.
    Ik heb een nieuwe iPhone 4 en ik heb mijn abonnement verlengd waardoor mijn oude simkaart is gedeactiveerd door T-Mobile. (omdat er in de iPhone 4 een micro-sim gaat)

Wie kan mij helpen?

Bijdrager
    francisbacon

*#06# intoesten op je toestel en je hebt je imei nummer.
    Je kan dit doen zonder een simkaart in je iPhone te hebben.
    Volgens de tmobile site kan je je iPhone vrij maken via de site maar ik kreeg een connect error en heb het via 1202 gedaan.

Inactief
    Anoniem

je kan je IMEI ook vinden onder instellingen > algemeen > info
    dan een stukje naar beneden bladeren staat hij daar
    dat werkt bij elke iphone en daar heb je geen simkaart voor nodig

Moderator
    Poezenbeest

Andere oplossing is de iPhone aan iTunes koppelen en dan op het veld ‘telefoonnummer’ klikken in het info-tabblad. Je krijgt dan het IMEI-nummer, het ICCD en het UDID te zien.

Overigens werkt de optie via de site niet, je zal gewoon moeten bellen om hem simlock-vrij te maken en dan heb je ook nog een simkaart van een andere provider nodig. Dan aankoppelen in iTunes en wachten maar, schijnt een half uur te duren.

Bijdrager
    www.project-euh.com

Of zonder computer: Je IMEI-nummer staat ook op je Sim-lade geprint. Even eruit halen en goed kijken.

Bijdrager
    Cube

Pfieuw! Ik hield mn hart vast, maar het is gelukt. Bedankt.:-)
    Dat op die sim-lade is alleen niet gelukt/gevonden.

Heb gewoon *#06# gedaan.

Bedankt!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.