4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    BoraTDI

iPhone 3G profiel via iTunes zetten op 4S?

Net na de introductie van de 4S heb ik deze besteld en deze is al een aantal weken in bezit. Erg fijn toestel! Mijn oude 3G heb ik verkocht en deze is weer terug gezet naar de fabrieksinstelling. Als ik de 4S nu aan de iMac hang, dan zegt iTunes:

Deze computer is eerder gesynchroniseerd geweest met een iPhone of een ander iOS apparaat.

Ik kan dan kiezen uit:
    1. Configureer als een nieuwe iPhone
    2. Herstel vanaf de reservekopie van ‘iPhone van mijn naam’

Ik heb de 3G dus gewist maar vergeten de telefoonnummers op de SIM kaart te zetten. Ja, stom ja! Ik neem aan dat de nummers dan ook nu in iTunes staan. Die wil ik eigenlijk wel terug maar ik vraag me af wat er gaat gebeuren als ik een van beide opties kies. De 4S heeft ook een groot aantal nieuwe apps erop staan en deze mogen natuurlijk niet verdwijnen. Plus ik had op de 3G wat gekochte apps staan en deze wil ik ook graag op de 4S.

Mijn vraag is, wat moet ik doen?

Dank je wel alvast!

Grt.

Bijdrager
    JJmac

Als het goed is staat er wel een reserve kopie in iTunes.

Bijdrager
    BoraTDI

Dat denk ik ook want voor het terugzetten naar de fabrieksinstelling synchroniseert de iPhone zich met iTunes. De vraag is nu, hoe krijg ik dat terug zonder het huidige profiel (instellingen) van de 4S aan te tasten?

Bijdrager
    JWB

Apps en andere downloads heb je aangeschaft op je itunes-account. Deze kan je dus opnieuw kosteloos downloaden. Voor zover je ze al niet hebt, aangezien je iphone aankopen kopieert naar itunes. Dus ook die van je 3G.

Wat betreft je vraag over tekefoonnummers, die staan in Adresboek (als je Mac gebruikt) en niet in itunes.

Mijn advies: zet de reservekopie van de 3G op je 4 en vul aan met wat je mist.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.