16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    mazze

Iphone 3G of 3GS

Altijd weer dat getwijfel..
    Ik kan een iphone 3G kopen voor 400 euro, en een 3GS voor 575.
    Is het verschil kwa specificaties uiteindelijk de meerprijs van de 3GS het wel waard?
    Of zal ik gewoon voor de 3G gaan..?:oops:

Bijdrager
    Petje

ik zou voor een Ferrari gaan :mrgreen:

Bijdrager
    Koetjesreep

Als je een kompas wil moet je zeker voor de 3Gs gaan. Voor de 400 euro heb je denk ik een simlock vrije? DOEN, en weg bij T-mobile zonder bereik.

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”Petje”

ik zou voor een Ferrari gaan :mrgreen:

Ik voor de Breitling…:)

Bijdrager
    Pieterr

Ik zou wachten op de iPhone 3GT.

Bijdrager
    St. Mobbs

Of op de iPhone 3GSi Turbo.:wink:

Maar ontopic: wij kunnen dat toch niet voor jouw bepalen. Er spelen zoveel factoren mee dat daar geen beginnen aan is.

Bijdrager
    SpeedFreakNL

Als ik je mag adviseren zou ik voor de 3GS gaan. Ik weet niet of de capaciteit gelijk is, maar vaak heeft de 3GS voor relatief weinig extra geld al meer GB’s

Ik zie zelf ook verschillen in prestaties tussen de 3G van me vriendin en mijn 3GS. Bijvoorbeeld de game worms, bij mij met geluid, en bij me vriendin stopt na een tijdje het geluid.

Daarnaast nog wat extra functies zoals je op de compare pagina kunt zien.

Ik moest nog 2 jaar met deze telefoon doen vandaar dat ik voor de 3GS ben gegaan.

Kun je het geld missen en moet je nog een tijd met de telefoon doen zou ik voor de S gaan.
    Anders heb je met de 3G ook een geweldig toestel.

Suc6 met de keuze.

Bijdrager
    prullenbak

de 3G is tweedehands? Dat speelt ook nog mee natuurlijk.

Ik zou persoonlijk bijvoorbeeld liever een nieuwe hebben.

Bijdrager
    AdriaanB

3GS, omdat hij echt ongelofelijk snel is!

Bijdrager
    celie

Ik heb op vakantie veel profijt gehad van het ingebouwde kompas en de foto/videocamera in de 3GS. Mijn advies; neem de 3GS.

Bijdrager
    mazze

Denk dat ik inderdaad maar voor de 3GS ga, heb even de opname kwaliteit van de video’s bekeken, en inderdaad een groot verschil is de snelheid, en die rechtvaardigd toch wel die 175 euro extra.
    Ook was de iphone 3G die ik voor 400 kon hebben, maar 8GB.

In ieder geval bedankt mensen!:lol:

Bijdrager
    prullenbak

Veel plezier ermee. :)

Bijdrager
    bedhead

Goeie keuze, die 3GS.

Bijdrager
    SpeedFreakNL

Ik denk ook dat menig forumgebruiker 175 euro ervoor over zou hebben om te updaten naar de 3GS.

Dus goede keus!

Geniet ervan.

Bijdrager
    11642

3GS!!
    Hij is echt veel sneller in oa opstarten en applicaties starten. Bovendien heb je een compas en betere camera.
    Als je nu een laptop koopt koop je tog ook de laatste nieuwe snelle en niet een oudere versie?
    Vanbuiten wel hetzelfde .. maar vanbinnen;-)

Moderator
    unSOUND
    ”Goevaertsben”

Als je nu een laptop koopt koop je tog ook de laatste nieuwe snelle en niet een oudere versie?

Jij misschien niet, maar er zijn zat mensen die met alle plezier ( en met korting ) een vorige generatie kopen…

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.