7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    macnick

iPhone 3G kopen

Hallo,

Ik heb in Apeldoorn een winkeltje gezien die allemaal simlock vrije iPhone’s 3G verkocht.

Ze kosten 440 euro per stuk (16 GB) is dit goedkoop?

Hij heeft hem zelf geunlocked maar nog nooit gebruikt (zegt ie)…

Ik hoop dat jullie hier op reageren

Bedankt

Mv.g. Nick

Bijdrager
    bedhead

Seems fair 2 me. Als Nederlander een simlockvrije kopen is al mooi meegenomen en die prijs voor een 16 Gb vind ik niet zo gek. Het is wel maar 3G en niet 3GS, dus hou rekening met het snelheidsverschil. De rest is jouw keuze macnick.

Trouwens gebruikssporen zie je snel (krasjes op de achterzijde), plastiekje op de voorkant van het scherm….

Bijdrager
    macnick

OK!

Ten eerste bedankt voor je reactie…

Ik denk dat hij echt nieuw is, er zitten wel wat vlekken om die achterkant, maar aan de voorkant zit er wel een plestikje overheen.. (ik denk wel dat hij die er zelf overheen gedaan heeft)

Heel erg bedankt voor de moeite:)

Bijdrager
    bedhead

Nu goed, dat plastiekje kan je er inderdaad achteraf ook nog op doen, das geen garantie dat ie nieuw is, das juist. Toch lijkt het me mooie prijs voor dergelijk toestel. Simlockvrij vind ik nog steeds een meerwaarde, kan niet zo tegen die koppelverkooppraktijken :).

Bijdrager
    macnick

Nu zie ik op Marktplaats wel een gekke advertentie:

http://link.marktplaats.nl/267620118

Lijkt mij niet echt?

Bijdrager
    bedhead
    ”macnick”

Nu zie ik op Marktplaats wel een gekke advertentie:

http://link.marktplaats.nl/267620118

Lijkt mij niet echt?

Hands off mate, ruikt onfris!

Bijdrager
    Napsju
    ”bedhead”

Simlockvrij vind ik nog steeds een meerwaarde, kan niet zo tegen die koppelverkooppraktijken :).

Origineel simlockvrije iPhones komen uit België, Italië, Slowakije, Singapore, Hong Kong etc.

”macnick”

Hij heeft hem zelf geunlocked

Deze dus niet.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.