7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    rnbprod

iPhone 3G jailbroken of niet?

Mijn jailbroken iPhone teruggezet naar originele firmware 3.1.2, daarna geupgrade naar 4.1.

Het vreemde is: tethering werkt nog steeds, en ik kan nog steeds de signaalsterkte in dB laten weergeven door te tappen op het zendsterktesymbooltje. Het lijkt er dus op dat er wat dingen zijn blijven hangen van de jailbreak.

Hoe kun je controleren of je telefoon wel of niet jailbroken is?

Bijdrager
    Gastje01

Ik weet ook niet hoe het kan, maar ik heb een reserve kopie van mijn jailbroken 3G teruggezet op mijn niet jailbroken 4G. Signaalsterkte is nog steeds in dB (wifi), maar ik kan geen apps meer installeren buiten iTunes om.

Bijdrager
    Maverick9898

Dat is toch relaxed:P? Vette work-around manier om je iPhone alsnog in originele 4.1 laten tetheren:D!

Bijdrager
    Gastje01

Mijn 4 heef t sowieso origineel tethering aan staan, vriend heeft geen reservekopie terug gezet, en daar werkt tethering ook. Moet er misschien wel bij vertellen dat het hier om origineel sim-lockvrije iPhones uit UK gaat.

Bijdrager
    tinus_omt

Er zijn bepaalde instellingen die je alleen kunt doen als je de jailbreak hebt geinstalleerd. Deze instellingen worden echter wel opgeslagen in de backups die iTunes van je iPhone maakt en ze blijven staan als je een upgrade uitvoert. Zo kun je instellingen op je iPhone krijgen die je normaal niet kunt maken. De originele software ondersteunt deze instellingen verder gewoon, er is alleen geen knopje om het aan of uit te zetten.

Bijdrager
    rnbprod

Maverick9898 en tinus_omt: dat dacht ik ook al ergens… maar tegelijkertijd was ik bang dat de jailbreak nog actief was. Maar ik zie dat dat nog helemaal niet kan met 4.1.
    Nou, dat is mooi in ieder geval! Kan ik gewoon verder tetheren. Ik zie trouwens ook een iFoneguide profiel staan, het zou kunnen dat tethering daardoor gewoon nog werkt.
    Thanks voor de reacties iedereen!

Bijdrager
    Serena

Hier is de hack voor de batterijstatus aan blijven staan. Ik vind het wel fijn…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.