10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Skonning

iPhone 3G jailbreaken?

Ik twijfel of ik mijn iPhone 3G wil jailbreaken. Ik word namelijk een beetje gek van de restricties die Apple bij de Appstore oplegt. Zo kan met de SDK bijv. niks aan de iPod worden veranderd, en kan je ook het thema niet wijzigen. Ik snap dat dit uit veiligheid is, maar ik vind het een beetje doorgeslagen. Ik wil zelf kunnen beslissen wat er wel en niet op mijn iPhone komt.

Maar, aan de andere kant heb ik nu een legale iPhone, kan ik altijd gelijk updates uitvoeren en behoud ik mijn garantie.

Wat vinden jullie? Zijn er nadelen bekend (Appstore apps die niet meer werken, vastlopen enz.)? Is er al een veilige manier om een 3G te jailbreaken? En zijn er mensen die hun 3G al hebben unlocked?

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.
    Wat zijn de nadelen van het jailbreaken van een 3G iphone met iAbbo?

Bijdrager
    EmuuuH

weet wel dat een vriend van mij zijn gewone iphone gejailbreaked heeft, en dat die pas heel heet werd ineens, en een keer eerder al vastliep en hij alles kwijt was..

Bijdrager
    ubuntu

Ik heb mijn touch met pwanage gejailbreaked. Geen problemen ondervonden. Alles werkt gewoon. Je kunt ook wer terug door de oude firmware erop te zetten.

Robert

Bijdrager
    Ceynox

Ik heb mijn 3G gewoon gejailbreaked, ik wil kunnen filmen, last.fm scrobblen en mijn google calender syncen (zonder afhankelijk te zijn van een server van derden)…
    Dat van die garantie verliezen, is volgensmij discutabel. Aangezien jailbreaken uitsluitend software is, en je op ieder gewenst moment de officiele Apple firmware kan terugzetten, lijkt het me vreemd als ze nog kunnen herkennen dat er ooit andere firmware op heeft gestaan. Je hebt misschien een probleem als je hem niet meer _kan_ herstellen, maarja, dat is dan jammer.

Tot slot heb ik tot op heden geen rare problemen.

Bijdrager
    Skonning
    ”Ceynox”

Ik heb mijn 3G gewoon gejailbreaked, ik wil kunnen filmen, last.fm scrobblen en mijn google calender syncen (zonder afhankelijk te zijn van een server van derden)…
    Dat van die garantie verliezen, is volgensmij discutabel. Aangezien jailbreaken uitsluitend software is, en je op ieder gewenst moment de officiele Apple firmware kan terugzetten, lijkt het me vreemd als ze nog kunnen herkennen dat er ooit andere firmware op heeft gestaan. Je hebt misschien een probleem als je hem niet meer _kan_ herstellen, maarja, dat is dan jammer.

Tot slot heb ik tot op heden geen rare problemen.

En welke tool heb je gebruikt?

Bijdrager
    Ceynox

Ik gebruikte eerst Pwnage, maar omdat ik dan eerst een hele custom firmware moest maken, en vervolgens moest herstellen, en dan nog eens mijn iPhone helemaal opnieuw syncen (zeker een uur), ben ik overgestapt op QuickPwn, een paar klikken en klaar, niks herstellen, ideaal.

Bijdrager
    johnnysclub

Mja,gewoon voor een theme of een volume boost of een download plugin je iphone jailbreaken…
    Ik hou mn ipod nu legaal,idd geen gedoe met de updates enz…

Mijn mening is:hou je ipod/ipod legaal:)

Bijdrager
    remixed

Ik weet niet of het mag maar lees dit ook maar eens: http://ipodtouched.net/?p=296
    Je kan dan gratis een spel uit proberen die ook in de appstore staat. Als je hem echt leuk vind is het alleen wel beter om hem gewoon te kopen! Wel zo eerlijk!

Bijdrager
    Skonning

Hmmm…. Ik wacht denk ik even vanavond af, als er dan een update komt kan ik die lekker gelijk installeren. En daarna ga ik hem jailbreaken.

@remixed
    : je mag idd waarschijnlijk geen links over dit onderwerp plaatsen, toch bedankt. Ik heb al een paar miskopen in de appstore gedaan, dus ik ga het wel proberen…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.