17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    241

iPhone 3G: ineens 4 euro beltegoed weg (T-mobile prepaid)

Hallo allemaal,
    Ik heb een probleempje.
    Ik heb sinds een paar weken een iPhone 3G, er zit nu tijdelijk T-mobile prepaid in totdat ik hem kan unlocken.
    Maar nu heb ik een probleem: gisteren had ik nog €4,70 beltegoed en nu ineens nog maar €0,70.
    Ik had iets geïnstalleerd dat de 3G en EDGE netwerken uitzet, maar volgens mij komt dit wel door 3G of EDGE.

Dit is wel héél erg, heeft iemand anders hier ook last van (gehad)?

Bijdrager
    puccini

Misschien even T-Mobile bellen ?, hier kunnen de mensen niet zien wat er aan de hand is, bij T-Mobile wel !

Bijdrager
    241
    ”puccini”

Misschien even T-Mobile bellen ?, hier kunnen de mensen niet zien wat er aan de hand is, bij T-Mobile wel !

Ik weet niet of dat wel werkt, want ik heb hem tweedehands gekocht. (hij is wel ooit bij T-mobile aangeschaft, eind 2008)

Bijdrager
    iJust

De vraag die je ze stelt is toch niet over het toestel, maar over waar die vier euro heen is? En die zit toch in hun zakken?

Bijdrager
    wouwout
    ”iJust”

De vraag die je ze stelt is toch niet over het toestel, maar over waar die vier euro heen is? En die zit toch in hun zakken?

precies, en zij kunnen ook internet toegang uitzetten?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Heb je een aantal MMS berichten verzonden? Ik heb weleens iets meegekregen over de belachelijk hoge kosten.. :roll: Geen idee wat de kosten zijn, maar de afgelopen dagen heb je niks op internet gedaan of plaatjes verzonden?

Bijdrager
    Nick Nack

Hou er even rekening mee dat beltegoed vaak niet ‘real time’ is. Dat als jij maandag 100 minuten belt het er dinsdag op het overzicht pas af gaat.

Inactief
    Anoniem

Hij heeft het over prepaid, daar moet het wel realtime.

Bijdrager
    Absrnd

enige push apps geïnstalleerd ?

.

Bijdrager
    jabesse
    ”niels241″

Ik had iets geïnstalleerd dat de 3G en EDGE netwerken uitzet

Misschien doet dat ‘iets’ het minder goed dan jij denkt en/of hoopt…

Bijdrager
    241
    ”ja_besse”
    ”niels241″

Ik had iets geïnstalleerd dat de 3G en EDGE netwerken uitzet

Misschien doet dat ‘iets’ het minder goed dan jij denkt en/of hoopt…

Dat denk ik ook, kent iemand misschien een andere plugin voor de iPhone om 3G en EDGE te blokkeren?
    Volgens mij blokkeert deze het alleen in Safari en Mail…

Bijdrager
    Cardigan

3G en/of Edge kun je toch ook gewoon handmatig uitschakelen..? Daar heb je geen App voor nodig.
    Bij Instellingen kiezen voor Algemeen en dan Netwerk. Daar schakel je 3G uit. Eventueel (voor het buitenland) schakel je hier ook Dataroaming uit.
    Bij Instelingen, Mail Contacten Agenda schakel je via Nieuwe gegevens ook Push uit…
    Op die manier moet al het data verkeer uit staan, volgens mij..

Bijdrager
    241
    ”Cardigan”

3G en/of Edge kun je toch ook gewoon handmatig uitschakelen..? Daar heb je geen App voor nodig.
    Bij Instellingen kiezen voor Algemeen en dan Netwerk. Daar schakel je 3G uit. Eventueel (voor het buitenland) schakel je hier ook Dataroaming uit.
    Bij Instelingen, Mail Contacten Agenda schakel je via Nieuwe gegevens ook Push uit…
    Op die manier moet al het data verkeer uit staan, volgens mij..

Dat had ik al uitstaan, maar internet wordt bijvoorbeeld ook door Google Maps of een andere GPS app (met kaarten geladen van internet)

Bijdrager
    RoyHochstenbach

Heb je je toevallig aangemeld voor betaalde SMS diensten? Zie je overigens een 3G icoontje op het scherm? Want volgens mij is er geen dataverbinding bij prepaid.

Bijdrager
    241
    ”RoyHochstenbach”

Heb je je toevallig aangemeld voor betaalde SMS diensten? Zie je overigens een 3G icoontje op het scherm? Want volgens mij is er geen dataverbinding bij prepaid.

Nee, ik heb alleen 1 SMS’je gestuurd met een korte tekst, verder niks. Ook geen 3G icoontje.
    Maar ik zal morgen even met T-mobile bellen, even kijken of zij iets kunnen doen.

Bijdrager
    jabesse

De App Store applicatie zal regelmatig checken voor updates. Met geen instelling kan je die app zijn gedrag laten wijzigen.

Flight mode is een optie, dan kun je ‘m nog als iPod Touch gebruiken.

Of de provider data laten uitzetten.

Bijdrager
    iJust

Bij mij heeft de App Store applicatie nog nooit naar een update gezocht. Dat doet ie enkel als ik ‘m open. Kan ik dat ergens instellen?

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.