7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    fatboysmart

iPhone 3G ‘fout bij versturen bericht’

Hallo Allemaal,

Ik kan ineens geen SMS berichten meer versturen vanaf mijn iPhone. Ik krijg telkens de melding ‘Fout bij versturen bericht’. Ontvangen gaat prima. Als ik mijn Sim-kaart in een oud toestel doe werkt het wel, dus ik denk niet dat het probleem bij T-Mobile zit. Natuurlijk al meerdere keren het toestel uit en aan gezet, maar ook dat helpt niet.
    Alle andere functies (bellen, internet etc.) werken nog als vanouds.

Het betreft overigens een ‘officiĆ«le’ T-mobile 3G, niet ge-jailbraked o.i.d.
    Software is ook up-to-date (v2.2)

Iemand enig idee?

Bijdrager
    iJohan

Heb je iPhone al hersteld?

Bijdrager
    fatboysmart

Ben zojuist even bij de T-Mobile shop binnengelopen, en daar hadden ze al meer klachten gehad vandaag. Volgens hun een technische storing (alleen met de iPhone i.c.m. hun netwerk) die morgen opgelost zou moeten zijn. We zullen zien.

Ik heb hem dus nog niet hersteld… eerst even morgen afwachten.

Bijdrager
    iJohan

Ik hoop voor je dat het ook werkelijk zo is. Ik heb zelf geen problemen met smsen:)

Bijdrager
    Hans de Vries

Heb dit al maanden bij een bepaald nummer. Verder nooit.

Moderator
    Poezenbeest

En naar dat nummer kan wel gewoon gebeld worden? Misschien dat de houder van dat nummer beperkingen heeft opgelegd. Controleer sowieso of het nummer een tiencijferig, Nederlands nummer is. Als het een buitenlands nummer is, dan zou het ook nog eens aan de beperkingen van jouw abonnement kunnen liggen.

Een Nederlands nummer heeft als format 0### ## ## ## of 0## ### ## ##, waarbij de eerste nul ook vervangen kan worden door +31 of 0031 en de spaties uiteraard niet meetellen.

Bijdrager
    BG

ik heb dit probleem ook af en toe, soms helpt het om de iphone even terug te zetten in het homescreen en het daarna opnieuw te proberen..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.