8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    LeTom

[OPGELOST] iPhone 3G downgraden met kapotte Standby-knop

Ik heb een probleem. Ik wil dolgraag mijn iPhone 3G downgraden, maar mijn standby knop is defect. Daarom kan ik mijn telefoon niet in DFU mode krijgen, zoals alle handleidingen mij instrueren.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
    —————————————————-
    OPGELOST

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    Oulad

Standby knop, ik denk dat je lock knop bedoelt?

Gebruik recboot voor de DFU mode;)

http://jaxov.com/2010/05/recboot-iphone-recovery-mode/

Bijdrager
    LeTom

lock/standby/powerbutton.. dat ja!

bedankt voor je snelle reactie. heb je zelf ervaring met het downgraden? Ik lees namelijk op plekken dat er wel degelijk een verschil is tussen DFU mode en Recovery Mode. Klopt dat, of heb jij anders ervaren?

Bijdrager
    Oulad

Ja, ik heb zelf mijn iPhone 3G van 4.2.1 naar 3.1.3 gedowngrade, werkte super
    Gewoon de firmware selecteren en go

Let wel op, aan het laatse krijg je een error er staat in dat je hem opnieuw moet herstellen, don’t do that gewoon met recboot de iPhone uit de DFU halen en voila hij is gehersteld met 3.1.3:)

Bijdrager
    LeTom

Ga het nu proberen! Fingers crossed!

Bijdrager
    LeTom

Het is gelukt, maar nu wil ik mijn reservekopie installeren (vanavond aangemaakt) maar dat kan niet. Dan moet ik eerst de meest recente software installeren.

Wat heb jij hier gedaan? Gewoon opnieuw apps geinstalleerd, iCal en Adresboek gesynced?

Bijdrager
    LeTom

Moet opnieuw installeren, maar heb alles keurig in sync met mijn Mac. Alles is gelukt! Bedankt voor de tip Oulad!!

Jesse

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.