-
Q:
iPhone 3G automatisch SIMlock vrij?
En dan nu waarschijnlijk de vraag die in aanmerking mag komen voor de prijs voor de domste van 5 september 2010:lol:: is je iPhone 3G automatisch IMlock vrij na afloop van je T-Mobile abonnement? Het lijkt me heel evident, maar je weet het nooit zeker (met T-M…..)
Dank je wel voor je reactie
Denk het niet (weet het bijna zeker).
Hier een uitleg hoe je hem gratis simlockvrij kunt laten maken door T-Mobile.
http://www.iphoneclub.nl/31500/iphone-3g-officieel-simlockvrij-laten-maken-door-t-mobile-gratis/
Wanneer win ik nu eens een prijs? Gaat dat echt niet gewoon automatisch na afloop van je abb? Vind ik zoveelste vorm van graaigedrag door telecomproviders. Zoveel mogelijk barrieres opwerpen om klanten te geven waarop ze recht hebben en voor betalen. OPTA, wake up
TinMachine op 05 september 2010Wanneer win ik nu eens een prijs? Gaat dat echt niet gewoon automatisch na afloop van je abb? Vind ik zoveelste vorm van graaigedrag door telecomproviders. Zoveel mogelijk barrieres opwerpen om klanten te geven waarop ze recht hebben en voor betalen. OPTA, wake up
Nah, graaigedrag, verwacht je soms ook dat AH na al die jaren boodschappen doen opeens met
een vrachtwagen vol “gratis” producten voor je deur staat?
’t lijkt me toch algemeen bekend onder de NL mobiele beller dat
je na een jaar je simlock “gratis” kan laten verwijderen,
maar wel na actie (lees aanvraag) van de gebruiker.
Ik neem aan dat je kan inloggen op de TM site, kan je ’t daar nu nog even regelen.
Lijkt me nauwelijks een barrière, en de OPTA mag blijven slapen (die is daar ook niet voor)
(en anders is een emailtje al genoeg – telnr/imeinr doorgeven & klaar(misschien kopietje ID))Het waarom van een simlock is wat anders natuurlijk, bij een 2 jarig abonnement.
Ohh trouwens, vergeet niet je abo op te zeggen,
verwacht ook hier niet dat dat na 2 jaar automatisch gaat….
(tenzij je 30 euro voor 150 minuten bellen een goede deal vind natuurlijk)Dan moet je gewoon nog een keer opnieuw proberen, want dat slaat natuurlijk nergens op.
Hier staat informatie van de overheid over dit onderwerp:
Kom je er niet uit? Bel even naar consuwijzer, zij kunnen je uitleggen hoe de regels precies werken en hoe je een klacht kunt indienen als de provider niet meewerkt.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.