8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    lucschram

iPhone 3G abonnement verloopt bijna, iPhone 4?

Hallo,

Mijn iPhone 3G abonnement verloopt bijna en ik zou wel een iPhone 4 willen. Ik heb genoeg aan een i-150 abonnement van T-Mobile maar ik vind de iPhone 4 zo duur, namelijk 229 euro!

Is het mogelijk korting te krijgen omdat ik al 2 jaar een iPhone 3G heb?

Of heeft er hier iemand ervaaring met dit?

Bijdrager
    Oldekamp

iPhone 3G inclusief accesoires verkopen voor 229 euro?

Bijdrager
    Chorro

Inderdaad de oude verkopen, vanuit het oogpunt van de verkoper: Er is geen enkele reden om jou die korting te geven omdat je al zolang tevreden klant bent van de iPhone.

Ik weet niet binnen welk termijn je een iPhone 4 wil gaan halen, ik heb gehoord dat er weer leveringsproblemen kunnen gaan komen in verband met de omstandigheden in Japan. Daarbuiten verwacht ik rond juni wel weer een iPhone 4s/5.

Bijdrager
    Jm1996

Hallo,
    Mijn iPhone 3G abonnement verloopt bijna en ik zou wel een iPhone 4 willen. Ik heb genoeg aan een i-150 abonnement van T-Mobile maar ik vind de iPhone 4 zo duur, namelijk 229 euro!
    Is het mogelijk korting te krijgen omdat ik al 2 jaar een iPhone 3G heb?
    Of heeft er hier iemand ervaaring met dit?

misschien wachten op iPhone 5 die in jullie uit komt, ze zeggen dat hij goedkoper word. Maar dat kan ik je niet verzekeren.

Maar tot juli kan je sparen…

Bijdrager
    Oldekamp

Exact. Mijn abonnement loopt af op 2 april 2011 en ik heb mooi een Vodafone prepaid kaartje in huis gehaald. Daarmee ga ik wachten tot juni/juli, wanneer de nieuwe iPhone uitkomt. Die fout van maak ik niet weer, in april 2009 kreeg ik mijn iPhone 3G en diezelfde zomer was hij al niet meer de nieuwste.

Daar komt bij dat ik niet langer met T-Mobile wilde zijn, vrijwel overal langzaam internet, terwijl vrienden met Vodafone overal wel snel internet hebben. Ik adviseer je om hetzelfde te doen (prepaid, provider naar eigen keuze).

Bijdrager
    lucschram

Verkopen is een optie, bedankt allemaal!

Bijdrager
    MacAanZee

Ik zou in juni/juli de allernieuwste iPhone nemen, wellicht met aluminium achterkant en weer nieuwe features. Ik zou niet teveel verwachten van wat je voor je oude 3G terugkrijgt. Dat lijkt me niet veel.

Bijdrager
    lucschram

Ik krijg net te horen dat mijn moeder hem dan wilt :S.

Ik moet hem wel geven want mijn ouders betalen hem ook, dan word het sparen tot juli of juni en dan de iPhone 5 ofzo kopen ;D

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.