9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    mathijsvanderhurk

iPhone 3G 16GB valt om de haverklap uit

Mijn inmiddels 1.5 jaar oude iPhone 3g is al heel wat maaltjes kapot geweest.
    Heb er nieuw display en frontje op gezet, waarna hij het een behoorlijke tijd goed heeft gedaan.

Sinds enkele weken werkte de home button niet meer, het contactje was afgebroken. Nieuw frontje er op gezet, probleem opgelost, maar het volgende probleem begon.

De iPhone valt nu om de haverklap uit, slechts met de reset functie (home + aan/uit schakelaar 10 sec ingedrukt houden) wil hij soms weer aan, maar soms blijft hij ook op de Apple hangen met de roterende zandloper van Apple.

Erg irritant, want mijn abo (ik heb m simlock vrij gekocht) loopt nog tot juni. Ik wil graag de iPhone 4, simlock vrij als mogelijk, maar die is overal uitverkocht. En om nou via T-Mobile te bestellen en een dubbel abo te laten lopen vind ik zonde van ’t geld.

Hoe kan ik mijn iPhone weer redelijk levend krijgen?

Restores heb ik geprobeerd, al 3x, maar ook dat werkt niet.
    Hij is niet gejailbreakt, simlock vrij uit Italie, maar dus wel met eigen display, maar dat moet niet uit maken, lijkt mij.

Kan best wel zijn dat ie een paar keer is gevallen, maar dat was in ’t begin..

Bijdrager
    bramvdb

Je iPhone is al een paar keer hersteld blijkbaar, is dat gedaan via officiƫle kanalen?

Bijdrager
    mathijsvanderhurk

via iTunes:)

Bijdrager
    bramvdb

Ik bedoel het nieuwe display en frontje en het herstel van je home buttom.

Bijdrager
    mathijsvanderhurk

Nee, zelf gedaan. Maar dat moet niet het probleem geven dat hij uit valt. Want hij heeft langere tijd goed gedraaid, en van ’t een op ’t andere moment valt hij uit.

Lid
    Jan-David van Luipen

Ik zou hem downgraden naar OS 3.0, ik heb ook ALTIJD gezeik met iOS4 (met jailbreak) op mn 3G en die 3GS’en starten ook om de haverklap opnieuw op (ook al ligt dit waarschijnlijk aan de multitasking)
    en een 3G met iOS4 is toch zo traag als dikke stront, wees maar blij dat je geen jailbreak hebt!

Bijdrager
    mathijsvanderhurk

Hoe kan ik ‘m op een beetje simpele manier downgraden zonder dat ik alle informatie verlies?

Bijdrager
    KingAchille
    Bijdrager
    mathijsvanderhurk

Heb m’ gedowngrade, maar ook dan valt ie uit.
    Is hij nu echt overleden en moet ik dan toch een nieuwe kopen?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.