10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iDaan98

iPhone 3G

Hoi mensen! Mijn telefoon heeft het zojuist begeven:( Ik krijg wss een iPhone 3G 16Gig van mijn vader, nu zegt mijn broer dat die iPhones echt heel snel kapot gaan… Is dat zo? Het lijkt me namelijk echt vet om een iPhone te hebben, maar het lijkt me ook niet fijn als die al snel kapot gaat..

Bijdrager
    Hansi2124

Hij gaat net zo snel kapot als een andere telefoon, tv, radio, magnetron, etc. Je hoort namelijk eerder dat iets kapot gaat dan dat het blijft werken…..
    Ik vertel toch ook niet in een forum(ja nu wel) dat mijn MBP van 3 jaar oud nog werkt? Pas als ik er een probleem mee heb kom ik ermee naar buiten. Zo gaat dat met die dingen.
    Je broer weet vast nog wel andere apparaten te noemen die kapot gaan. Heeft hij er zelf ervaring mee? Zo nee, dan heeft hij het van horen en zeggen en dat is dus ook niet de realiteit…..

Bijdrager
    iDaan98

Oke, ja dat snap ik, maar ik wilde het even zeker weten;) Ga zo even overleggen met mijn vader:)

Bijdrager
    rdesign

Gewoon doen. Die van mij heeft het ook keurig twee jaar volgehouden, terwijl mijn vorige (Samsung) telefoons allemaal binnen elke maanden kapot waren.

En verder… iPhone’s zijn, vind ik dan, op dit moment echt gewoon de beste mobiele telefoons verkrijgbaar. Ik ken geen één andere touch-telefoon waarbij het touchscreen zo goed werkt. En verder doet de kwaliteit niks onder itt andere telefoons.

Dus, ik hoop voor je dat je het kan regelen met je pa.
    Je gaat er vast veel plezier van hebben.

Geblokkeerd
    Anoniem

nu zegt mijn broer dat die iPhones echt heel snel kapot gaan… Is dat zo?

Ja
    Nee
    Misschien

En alle drie zijn waar;)

Bijdrager
    Undaunted

Stelt het je gerust dat mijn iPhone 3G het nog probleemloos doet na 2 jaar intensief gebruik zonder hoesje?
    Hij heeft wat krassen, is een paar keer gevallen, heeft een haarscheur aan de achterkant. Verder nog een sterke accu en geen defecten van welke aard dan ook.

Bijdrager
    Ree

DIe van mij heeft diverse malen alle treden van de trap in enkele seconden langs zien flitsen, een close encounter met een stoeprand en regelmatig klem tussen stoel en mijzelf ^^.

Hij doet het nog 100%.

Bijdrager
    iDaan98

Okee, ja, ik zal het er straks maar even over hebben als mijn vader thuis is van zijn werk.
    Ik had een Samsung Omnia maar die doet het dus niet meer:P

Bijdrager
    Sprint

Mijn 3G heeft na 2 jaar trouwe dienst een nieuwe blije eigenaar gekregen, en ik ben alweer vergroeid met mijn iPhone 4. Die ouwe is gewoon prima, geen beschadigingen, goeie accu, alles werkt als op dag 1, zij het misschien iets trager. Apple spul is duurder, maar dat merk je echt in de kwaliteit. Sprak Sprint die al dik 20 jaar tevreden Applegebruiker is.

Bijdrager
    Trat

Ik ben het eigenlijk wel eens met de stelling dat iPhones snel kapot gaan. Maar ik nuanceer het wel: de modellen met plastic achterkant (3G en 3GS) gaan snel kapot. Vooral de achterkant barst snel (vooral onder bij de dock-connecter). Ik heb het dus niet over het glas, want glas breekt nou eenmaal als je het laat vallen. Bovendien vind ik het ontstaan van krassen op het scherm echt super meevallen. Maar de achterkant is het slechts. Daarna komt de mute-switch: die breekt bij veel mensen af en dit is ook niet verwonderlijk als je kijkt naar de constructie (hol metalen balkje over een plastic richeltje gelijmd). Een ander zwakpunt is de home-button. Bij mij was deze altijd perfect maar het komt zeer vaak voor dat hier stof en vuil in komt en dan loopt hij snel vast.

Kijken hoe dit bij de 4 uit gaat pakken. Ik heb al wat berichten gelezen over dat er speling tussen het achterpaneel en de metalen behuizing ontstaat. Door de laminering van de display en het touch-screen hoeven we denk ik minder bang te zijn voor stofdeeltjes op het scherm.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.