18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    fatboysmart

iPhone 3.0.1 software uit

Ik krijg in iTunes de melding dat 3.0.1 uit is voor de iPhone…

Heb ik wat gemist of is dit zeer recent?

Bijdrager
    DrPhil

Dat is de fix voor het beveiligingsprobleem met sms wat gisteren publiek is gemaakt. Ik zou hem installeren…

Bijdrager
    STEVEJ0BS

300 mb..
    Dat is toch niet alleen maar om die fout te herstellen in SMS?

Bijdrager
    Koetjesreep

Nee slimme, het is toch ook de gehele firmware met die fix erin.

Bijdrager
    fatboysmart
    ”Koetjesreep”

Nee slimme, het is toch ook de gehele firmware met die fix erin.

Inderdaad… bij de iPhone wordt er nooit iets ‘ge-update’. Je krijgt altijd een complete nieuwe versie van de firmware. Ik denk dat Apple met deze werkwijze een hoop problemen voorkomt.

Voor de 3G is hij overigens ‘maar’ 230 MB.

Bijdrager
    Koetjesreep

Trouwens, raar dat de server voor deze firmware met 10mb/s binnekomt en idisk met 10kb per uur!
    Apple is wel snel trouwens hiermee :). Hulde.

Bijdrager
    queenfan

Inderdaad snel gedaan hulde Apple, het is trouwens een hack waar telefoons met Windows Mobile en Android ook last van hebben.

Bijdrager
    Koetjesreep

Ik snap je onderschrift even geheel offtopic niet.
    Je start toch het afsluiten? Bij apple is het ook niet logisch. Een appel icoontje verborgen links in het scherm.

Bijdrager
    wopper
    ”Koetjesreep”

Trouwens, raar dat de server voor deze firmware met 10mb/s binnekomt en idisk met 10kb per uur!
    Apple is wel snel trouwens hiermee :). Hulde.

Idisk staat in de USA toch en dit waarschijnlijk in Nederland

Bijdrager
    Koetjesreep

Als ze het dan even ruilen:P

Bijdrager
    Scrobz

btw niet updaten wanneer je een soft-unlocked telefoon hebt. Ik heb net mijn 2g een update gegeven omdat ik verwachte dat hij net als alle updates alleen mijn jailbreak zou verwijderen. Kennelijk hebben ze iets nieuws gedaan.

Tevens zit ik vast omdat de nieuwe iTunes je niet meer de mogelijkheid biedt om een restore uit te voeren wanneer je simkaart niet goed is gekeurd. Ik zal nu een andere computer moeten opzoeken om mijn telefoon weer te restoren.

Bijdrager
    Koetjesreep

Ik heb een geunlockte (legaal) maar nergens last van.

Bijdrager
    queenfan
    ”Koetjesreep”

Je start toch het afsluiten? Bij apple is het ook niet logisch. Een appel icoontje verborgen links in het scherm.

Als jij b.v. onder XP wilt afsluiten moet je eerst op start drukken om vervolgens af te sluiten.

Vista, Linux (teminste die ik geprobeerd heb) en Mac hebben hun logo of iets anders.

Bijdrager
    Dagaloni

Crash.. Moest mijn iPhone herstellen. Hoe zet je je iPhone terug vanaf z’n back up? Nog steeds het zelfde als op de link?

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=132370

Bijdrager
    Dagaloni

Aah, iTunes doet dat automatisch:)

Kost me wel weer een stukje tijd.. :o

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    ”Koetjesreep”

Wie sluit er nu z’n Mac volledig af? :wink:

Bijdrager
    Koetjesreep

Ik. Ik hoef geen knipperende lichtjes en een stroom vretend apparaat ’s nachts aan. Ik ben een student. Ik verdien nog geen kapitalen:P

Bijdrager
    syltheboy
    ”Koetjesreep”

Ik. Ik hoef geen knipperende lichtjes en een stroom vretend apparaat ’s nachts aan. Ik ben een student. Ik verdien nog geen kapitalen:P

Ik heb m’n Mac ’s nachts ook altijd uitstaan en overdags zet ik hem in de sluimer modus als ik hem niet gebruik.:wink: Ik doe dit, omdat me vader het onnodig vindt om ’s nachts je Mac aan te laten.:P

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.