13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    MartijnvanOeffel

iPhone 2g kopen

Hallo allemaal,
    Reeds is de headphone jack van mijn iPod Touch er mee gestopt. Aangezien ik het niet de moeite waard vindt, ga ik sparen voor een iPod Touch 4.
    In de tussentijd heb ik dus geen iPod, en aangezien ook een reservemobiel moet hebben voor scoutingkampen ed., ben ik opzoek naar een iPhone 2g. (Want die is lekker goedkoop)

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Handelen is op OMT niet toegestaan (zie de huisregels onderaan). Zoek dus op andere sites.[/mod]

Bijdrager
    jesper211232

waarom koop je niet een normale telefoond?, je stopt er een geugen kaartje in en je hebt genoeg ruimte voor je muziek….

wat wil je nog meer met een telefoon?, aan bellen en muziek heb je genoeg.
    en als je de apps nodig hebt van de ipod spaar je voor een iphone 3gs of een nieuwe ipod touch.

zo’n telefoon kost een paar tientjes…..telefoon van 27,- met internet simlock vrj….

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Ik heb een degelijke smartphone, maar die neem ik liever niet mee op een kamp. En het sparen voor een iPod lukt mij niet 123, daarnaast lijkt het me ook gewoon gaaf om er een te hebben.

Bijdrager
    SanderTreur

Ik zou niet zo’n oude iPhone kopen. Word je niet echt vrolijk van.

Bijdrager
    jorismoen

Heb hier nog een 2G liggen.. (maar ik verkoop hem niet). Maar die apparaten zijn echt hopeloos traag, en omdat ze maximaal iOS 3.1.3 draaien kun je vrijwel geen apps installeren omdat die hoger vereisen. Als je trouwens een retina display gewend bent geraakt, ga je je ook dood ergeren aan de beeldkwaliteit.

Bijdrager
    vooblez

Ik heb er onlangs eentje gekocht voor 15 €, ben er best wel blij mee.

Maar ik gebruik hem ook vooral om te smsen / wifi, aan apps heb ik niet echt zo’n nood.

Bijdrager
    syltheboy

M’n zusje gebruikt haar iPhone 2G nog dagelijks met veel plezier om te sms-en en af en toe wat op te zoeken op internet. Veel applicaties werken helaas niet, maar ze gebruikt hem vooral voor simpele taken.

Bijdrager
    IBram15

Als je een beetje goed zoekt, kan je een iPhone 3G vinden voor minder dan 50 Euro. Deze is net weer wat sneller dan de 2G.

Bijdrager
    Serge

een iPod schuffle?

Bijdrager
    Hansi2124

Kan je daar ook al mee bellen?

(en aangezien ook een reservemobiel moet hebben voor scoutingkampen ed……..)

Bijdrager
    JJmac

Het is nog best leuk z’on 2G, kan je prima mee bellen, mp3 en spelletjes dat lukt allemaal wel.

Bijdrager
    JesseV

Ik heb er ook een tijdje één gehad werkt nog prima en voor die prijs erg leuk…

Bijdrager
    Serge

nee kun je niet mee bellen (helaas).

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.