7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    xino

iPhone 2G gevallen, dock, microfoon en home button kapot

Mijn vriendin haar iPhone 2g is gevallen.

Hierna deden de dock, microfoon en home button het niet meer. Ik dacht dat het wel zou liggen aan een losse flatcable.

Ik heb hem dus open gemaakt en alles ging goed totdat ik de homebutton los wou halen, hierbij is de flatcable gescheurd.

Enig idee wat ik zou moeten vervangen om hem te maken? Ik heb ipod-service al gemailt maar misschien dat jullie al enig idee hebben?

Bijdrager
    prullenbak

“ierbij is de flatcable gescheurd.

Enig idee wat ik zou moeten vervangen om hem te maken?”…

Ik zou als eerste gokken op de flatcable:P

Bijdrager
    xino

Haha inderdaad, maar de dock, home knop en microfoon zitten ook op de flatcable dus dat scheelt, die moet waarschijnlijk toch al vervangen worden;)

Het vreemde is wel dat de speaker werkt, deze zit volgens mij ook op dezelfde flatcable

Bijdrager
    djneo

je kan zoan heel nieuw stuk bestellen op dealextreme voor een paar euro duurt alleen best lang tot het hier komt.

Bijdrager
    xino

Ik heb even gekeken maar het onderdeel dat ik nodig heb staat er niet op, sowieso duurt het inderdaad even te lang voordat dit binnen is…

Maar goed, daarnaast moet ik eerst weten wat er kapot kan zijn, daar is dit topic eigenlijk voor:) Iemand een idee wat het kan zijn? De speaker doet het nog wel en die zit ook op de flatcable…

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

naar ipod-service sturen. Denk dat je rond de 100 euro kwijt bent!

Bijdrager
    xino

Hij gaat vandaag op de post, we wachten het af..:)

Het is een 2G dus het is al snel de moeite niet meer waard natuurlijk

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.