5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    KingAchille

iPhone 2.0.x

Gegroet,
    mijn iPhone draait 2.1, maar wegens redenen wil ik terug naar 2.0.x (wat de laatste versie ook mag zijn) Het internet heb ik afgezocht, het forum ook, maar ik vind nergens een directe download naar deze bundel. En als ik iets te pakken krijg, is het een mapje met o.a. 3 dmg’s waarin er een beveiligd is met een paswoord…
    Wie kan mij een goede, werkende link bezorgen?
    Mvg,

Bijdrager
    me.com

Dat met die 3 beveiligde dmg’s klopt.

Zet dit eens uit in de voorkeuren en probeer het bestand opnieuw eens te downloaden.;)

Nu krijg je een .zip bestand in je downloadmap. Die kan je hernoemen dus naar .ipsw of gewoon met ALT+ Restore selecteren in iTunes.

Bijdrager
    hahaha… wat slecht
    ”KingAchille”

Gegroet,
    mijn iPhone draait 2.1, maar wegens redenen wil ik terug naar 2.0.x (wat de laatste versie ook mag zijn) Het internet heb ik afgezocht, het forum ook, maar ik vind nergens een directe download naar deze bundel. En als ik iets te pakken krijg, is het een mapje met o.a. 3 dmg’s waarin er een beveiligd is met een paswoord…
    Wie kan mij een goede, werkende link bezorgen?
    Mvg,

Waarom wil je terug naar 2.0.0 of 2.0.2 dan???
    2.1 is stabieler en sneller dan de voorgaande versies op 1.1.4 na dan.
    Als je het al gaat doen adviseer ik 2.0.2 dan heb je in iedergeval nog een hoop bugfixes mee.

Bijdrager
    KingAchille

Dan ga ik voor 2.0.2, maar dan krijg ik bij Pwnage dat ik een foute bundel heb geselecteerd…
    Vandaar deze uiterste noob vraag, kan iemand stap voor stap uitleggen wat ik moet doen om te downgraden naar 2.0.2?
    Mvg,

Bijdrager
    Gloaming

Had ik ook last van.

Had toen QuickPwn uitgevoerd, werkte perfect. Jammer was dat ik Installer.app er ook bij kreeg (haat ik).

Ik heb vorige week een gewone jailbreak geprobeerd met PwnageTool.app.

General settings: Disable partition wipe-out vinkje uitzetten (enabled dus). Root partition size vergroten naar 700 MB.

Cydia packages: leeg laten

Custom packages settings: Alleen Cydia.

Boot logo: Geen bootlogo selecteren

Succes

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.