7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    huinkroese

iPhone 2.0 binnenkort in Duitsland?

Extra-hete-rumor: een vernieuwde iPhone met UMTS en 16Gb voor €499,- bij T-Mobile!

Ik zeg; doe de vormgeving van de iPod touch en ga zo de grens even over. : )

Bijdrager
    Aidovive
    Bijdrager
    Drexciyan

Reuters has confirmed with an insider that Apple and Deutsche Telekom have reached an agreement to sell the iPhone in Germany. The price will (supposedly) be 399 euros ($554), which is slightly more than the $399 Apple’s selling the phone here in the US. Whether this price premium is because the phone will be a 3G version to appeal to Europe’s 3G-ness, or whether they’re charging early adopters more money first before lowering the price for the mass market is unknown.

van Gizmodo

Bijdrager
    blackstar

oke, stel de iPhone komt in november in Duitsland uit en ik wil hem meteen gaan halen. T-Mobile werkt in principe ook in NL en hij is al simlockvrij te maken dus het lijkt me simpel zat. Of werkt het allemaal niet zo makkelijk als dat?

Daar komt nog eens bij die duitsers mischien alle knoppen ook in het duits hebben gemaakt (ze vinden er altijd een manier op). Dat moet ik natuurlijk niet hebben dus ik vroeg me af of je net zoals op mac osx de taal kunt instellen.

Bijdrager
    Mrwhoopie

Elk mac product is multi language.

En het is dus de 2.0 kan zijn dat dan de huidige software unlocj-k niet meer werkt.

Bijdrager
    blackstar

mm oke dat zou ik dan even af moeten wachten.

Moderator
    Poezenbeest

Geen 2.0 dus… is gewoon een iPhone met GPRS….

Overigens betekent dat dus dat de unlock gewoon werkt:D

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.