7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    poekie

iphone 1st generatie hoe updaten???

Ik heb een 1st gen iphone van 8gig en heb deze een hele tijd geleden ooit is met ziphone unlocked enzo.

Maar nou had ik hem toen aan me broer gegeven en die geeft hem nou weer terug omdat hij een 3G krijgt.

Maar nou wil ik de iphone weer helemaal als nieuw maken met de nieuwste updates enzo en dat hij natuurlijk weer op mijn tmoblie werkt met alle extra funcities zoals die apps enzo (die buiten apple dan).

Dus ik vroeg me af of iemand mij kon uitleggen hoe ik dit nu precies doe.

Er staat 1.4 nu op en wat ik dus wil is dit:

Updaten naar de nieuwste update/software en dan teglijk weer unlocken voor gebruik in nederland (t-mobile) en het gebruik kunnen maken van de apps buiten apple en ook alle funcities van apple zelf (appstore, itunes etc).

Bijdrager
    iphoneapple

http://www.ziphone.org/

even wachten tot hij klaar is…

Bijdrager
    queenfan

Ga naar iPhoneclub.nl en download de costumfirmware 2.1, deze kan je via onderstaande link te vinden (weet niet of ik direct mag linken dus even zoeken).

Ook via deze site kan je precies lezen hoe je dit moet doen, ik weet niet wat voor pc je hebt (Mac of Windows). Maar de uitleg op deze site is heel makelijk.

Je kan dan je iPhone upgraden naar 2.1

Hier de link: http://www.iphoneclub.nl/forum/f14/iphone-modding/f17/iphone-1-0-jailbreak-unlock/21464-easy-guide-to-2-1-with-michaels-fw-1st-gen.html

Mocht er nog vragen zijn hoor ik het wel.

Bijdrager
    JWVD

Quickpwn is veel sneller en foutmeldinglozer;)

Bijdrager
    junjur

Volgens mij moet je, wil die hack werken, eerst je iPhone gepwned hebben (toch?)

Je kunt in elk geval via iTunes updaten naar de nieuwste versie. Daarna kun je via winpwn, quickpwn of pwnagetool je iPhone unlocken. Handig is idd, zoals queenfan al aangeeft, om even iPhoneclub te bezoeken. Ze hebben daar over het algemeen goeie guides, die ook up to date zijn en ze beschrijven daar veel situaties (vast ook die van jou).

Bijdrager
    queenfan
    ”JWVD”

Quickpwn is veel sneller en foutmeldinglozer;)

Met Quickpwn doe je hetzelfde ongeveer als met b.v. ziphone terwijl je met pwnage je firmware aanpast en die op je iPhone installeer.
    Is een stuk veiliger en minder fouten.

Bijdrager
    queenfan
    ”junjur”

Volgens mij moet je, wil die hack werken, eerst je iPhone gepwned hebben (toch?)

Je kunt in elk geval via iTunes updaten naar de nieuwste versie. Daarna kun je via winpwn, quickpwn of pwnagetool je iPhone unlocken. Handig is idd, zoals queenfan al aangeeft, om even iPhoneclub te bezoeken. Ze hebben daar over het algemeen goeie guides, die ook up to date zijn en ze beschrijven daar veel situaties (vast ook die van jou).

Nee niet nodig, gewoon de handleiding volgen die men op iPhoneclub staan heeft, mijn iPhone was voor 2.0 ook niet gepwnd. Heb het zelf van 1.1.3 naar 1.1.4 geupdate via ziPhone.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.