11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    bassw

Iphone 1st gen, geen kabel meer, moet wel van foto's af.

Hoi Allemaal,

Ik gebruik mijn iphone al dik een jaar niet meer en wil die nu aan mijn kleine neefje geven. Ik heb zelf nu geen iphone meer maar wat anders. Ik heb helaas geen kabeltje meer bij de telefoon en wil toch echt graag de foto albums van de telefoon wissen, de rest is al weg. Hoe krijg ik dit voor elkaar om dit zonder kabel/itunes te doen? Ik heb trouwens ook allang niet meer de mac waarmee de telefoon ooit gesynched it, en hij is gejailbreaked toen om in Nederland te kunnen gebruiken.

Het gaat dus om een 1st gen, 16gb iphone zonder kabeltje….

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want ik kan het echt niet vinden

Bijdrager
    Rolf

Ik weet niet om hoeveel foto’s het gaat, maar je kunt ze een voor een wissen als je in je iPhone zit. Foto voor foto bekijken, en dan in de vuilnisbak gooien.

Bijdrager
    Pieterr

Je kunt ieder willekeurig iPod USB kabeltje gebruiken. Die zijn ook los te koop. Wel zo handig om er een kabeltje bij te doen als je h’m aan je neefje geeft.

Bijdrager
    bassw

@Rolf, nee dat lijkt dus niet mogelijk :S Alleen foto’s die ook echt met de iphone zelf gemaakt zijn kan ik verwijderen.

@pieterr
    Ja dat is op zich natuurlijk niet zo gek gezegd, maar ik zie daar vandaag geen kans meer toe om te regelen en wil hem vanavond met hem meegeven. Dit is ook niet een groot cadeau ofzo verder dus gewoon iets wat bij mij in de kast ligt aan een ander meegeven.

Als ik dan al een kabeltje heb, gaat dat geen gedonder opleveren omdat het een andere mac is/ondertussen 80 itunes versies verder zijn en omdat mijn ouderwetse iphone geen nieuwe software heeft en gejailbreaked is?

Bijdrager
    Pieterr

Die iPod USB kabels werken totnutoe nog allemaal. Ik heb hier ondertussen een la vol liggen en zou ook niet meer weten welke precies bij welke iPod zat.

Ik zou ook je iPhone restoren naar de originele staat voordat je h’m aan je neefje geeft. Dan ben je meteen van al je eigen persoonlijke gegevens af.

Bijdrager
    bassw

kan ik restoren naar orginele staat zonder kabel? En is de jailbreak dan nog actief?

Bijdrager
    youp

Zonder kabel kan je niet restoren, als je hem wel restored dan verlies je de jailbreak.

Bijdrager
    eiko

maar is na een jaar de accu ook niet leeg van dat ding, hoe laad je dat ding op zonder kabel?

Bijdrager
    feliciaan

Instellingen -> Algemeen -> gebruik -> stel opnieuw in.
    Ik weet niet of de foto’s dan verwijderd zijn, maar het zou kunnen dat de jailbreak er af is, laatste oplossing.
    Gaat u neefje er een sim-kaart in steken of er een veredelde ipod touch van maken?

Bijdrager
    Osiso

Restoren zonder kabel kan wel, op de manier zoals feliciaan hierboven aangeeft. Vervelende is dat je dan wel je jailbreak, unlock & activatie kwijt bent.

Met kabel kun je ’t toestel simpel herstellen via iTunes naar versie 3.1.3, om ‘m daarna met Redsn0w te jailbreaken en gelijk te unlocken en activeren. Klusje van 15 minuutjes.

Bijdrager
    Trat
    eiko op 04 september 2010

maar is na een jaar de accu ook niet leeg van dat ding, hoe laad je dat ding op zonder kabel?

+1

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.