7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    abbenhui

iPhone 12: Bij hoes sluiten gaat scherm niet uit

Weet iemand of deze feature verwijderd is? Op m’n XS werkte dit prima.

Ik kan ook nergens vinden waar je het evt aan kan zetten.

Bijdrager
    OMT-fan

Ik denk dat het aan het hoesje ligt en niet aan je iPhone 12.

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Apple zo’n handige functie verwijdert.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door OMT-fan.
    Bijdrager
    abbenhui

<p class=”cite”>OMT-fan op 23 oktober 2020 om 19:27</p>
    Ik denk dat het aan het hoesje ligt en niet aan je iPhone 12.

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Apple zo’n handige functie verwijdert.

Dat dacht ik ook, maar ook met het hoesje van m’n XS werkt het niet. En ik kan de instelling ook niet vinden.

Sleutelbeheerder
    Night

Als het goed is, is de functie te vinden onder

Settings→ Display & brightness → Lock/unlock (vlak onder ‘Raise to wake’)

Maar het zou zomaar kunnen dat die optie alleen te zien is wanneer er een compatible cover om je iPhone zit. Helaas weet ik niet of de iPhone 12 deze functie (nog) heeft.

Bijdrager
    abbenhui

Die instelling is er dus niet meer.  En Raise en Wake laat de telefoon wakker worden; het gaat er juist om dat hij in slaap gaat.
    Mijn XS deed het afgelopen week nog steeds met iOS 14. Ik vrees dat de functie verdwenen is.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door abbenhui.
    Sleutelbeheerder
    Night

Bij mij ook niet (meer) op iPhone 6 met iOS 12.4. Vaag…

Wellicht verschijnt die optie alleen als je een (volgens Apple of volgens je iPhone?) compatible hoesje gebruikt. Volgens de Apple site dus alleen met hun eigen lederen folio cases (i.c.m. iPhone 11 (Pro)).

Het leren Folio-hoesje voor iPhone 11 Pro past precies om je device en heeft een luxueuze uitstraling dankzij het speciaal gelooide en afgewerkte Europese leer. Doe het open en je iPhone 11 Pro is direct klaar voor gebruik. Doe het dicht en hij gaat terug in de sluimerstand. Aan de binnenkant zorgen microvezels voor een goede bescherming. Daarnaast kun je in het hoesje je papiergeld, bonnetjes en pasjes kwijt. Je hoeft het hoesje er nooit meer af te halen, zelfs niet om je device draadloos op te laden.
    Zoals alle hoesjes van Apple is ook dit model duizenden uren getest, zowel tijdens de ontwerpfase als het fabricageproces. Het ziet er daarom niet alleen fantastisch uit, maar beschermt je iPhone ook tegen krassen en vallen.

Bijdrager
    Jos Opel

Hier hetzelfde probleem op iPhone XS-Max sinds een week of twee. Optie is wel aanwezig en aangevinkt. Ligt ook niet aan het hoesje.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.