8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    i93Jeffrey

iPhone 1.1.4 naar 2.2 (iPhone kapot?)

Hallo OMT’ers

Heb net een iPhone 1.1 (first gen) opgehaald!
    Via marktplaats gekocht!
    Alleen er staat nog 1.1.4
    Dus geen App Store. Iemand enig idee hoe ik dit met een handige tool direct naar 2.2 kan upgraden.
    Heb namelijk vaker geprobeerd om een iPhone te jailbreaken (bij 2.2.1) alleen dit mislukte steeds

Bijdrager
    AdriaanB

Gewoon upgraden, naar 2.2 via iTunes.
    Dan QuickPwn eroverheen en de on-screen instructies volgen!

Bijdrager
    i93Jeffrey

ik heb ut gejailbreakt met PWNageTool alleen nu staat er dat het gelukt is.
    Alleen nu wil de iPhone niet meer aan. Doet helemaal niks meer ook als je Aan/Uit knop en Home Button indrukt
    Hoe kan dit?? HELP!

Bijdrager
    AdriaanB

misschien zit je in DFU Mode, probeer de home en power buttons tegelijk ±15 seconde in te drukken!

Bijdrager
    i93Jeffrey

jaa! gelukt
    Bedankt! Maar kan ik um nu gewoon in iTunes herstellen met die Custom Firmware
    (die ik net met PWNageTool gemaakt heb?)

(als ik dat probeer krijg ik een fout genaamd ’21’ is dat die fout die in OS X 10.5.6 zit?)

Bijdrager
    diotav

Dat is te danken aan 10.5.6 .. daarmee is het onmogelijk om de iPhone in DFU-modus te herstellen. Google heeft daarentegen een aantal suggesties hoe dit te omzeilen. Pas wel op, voordat je het weet moet je het gehele OS opnieuw installeren! Dit kan ik melden uit eigen ervaring. De oplossing hier was een herinstallatie van de Mac en niet updaten naar 10.5.6.

Bijdrager
    mollie319

ik dacht dat je dat kon omzeilen als je een usb-hub aan je mac aansluit, en dan je iPhone aan die USB hub aansluit.
    dan kan het weer wel, maar pin me er niet op vast.

Marcel

Bijdrager
    i93Jeffrey

Ik heb de iPhone op een USB hub (want 2x USB is te weinig)
    Zal het morgen met QuickPWN op een Windows proberen

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.