12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    404

iphone 11: whatsapp toont geen contact namen (enkel tel.nrs.)

backup overgezet naar nieuwe iphone 11 en alles werkt goed, behalve de contacten in whatsapp. hier zie je alleen nummers, geen namen. De namen in contacten worden wél getoond. Ook als ik opnieuw importeer (weet niet of het nodig was) vanaf simkaart. Als ik vanuit whatsapp een nummer wil toevoegen aan een bestaand contact dan krijg ik onderstaande melding, als ik vervolgens binnen instellingen whatsapp toegang wil geven tot contacten dan is dit onvindbaar? Iemand anders ook dit probleeempje gehad toevallig?

Bijdrager
    tarun

Tussen Locatie en Foto’s staat bij mij toch echt Contacten. Misschien je iPhone een keer herstarten?

Bijdrager
    404

Ja had ik al geprobeerd, blijft zelfde helaas

Moderator
    Night

En als je naar privacy > contacts  gaat? Kun je daar WhatsaApp ‘activeren’?

Bijdrager
    GoeieDag

WA weggooien en opnieuw installeren. Denk er wel aan om eerst even een chat-backup in de iCloud te maken.

Bijdrager
    404

<p class=”cite”>Night op 5 oktober 2019 om 10:58</p>

Nee staat whatsapp niet bij

Bijdrager
    404

<p class=”cite”>GoeieDag op 5 oktober 2019 om 12:07</p>
    WA weggooien en opnieuw installeren. Denk er wel aan om eerst even een chat-backup in de iCloud te maken.

Had ook al gedaan. Blijft zelfde, nu nog minder opties:

Bijdrager
    404

zit nog maar 1 ding op denk ik. backup naar icloud en dan opnieuw instellen van de iphone proberen

Bijdrager
    GoeieDag

Als je zo met je iPhone omgaat als met de forumsoftware, begrijp ik wel iets van waarom je een probleem hebt… 😁

Bijdrager
    404

<p class=”cite”>GoeieDag op 5 oktober 2019 om 16:11</p>
    Als je zo met je iPhone omgaat als met de forumsoftware, begrijp ik wel iets van waarom je een probleem hebt… 😁

Snap ik. Heb je weleens geprobeerd om een foto te uploaden in een topic vanaf je iphone (selecteren uit je library)? Gisteren klapte het er nog uit ook, dus daarna vanaf macbook gedaan. maar was vanmorgen buiten dus moest het maar weer even via iphone proberen. zag het ook maar was al te gefrustreerd om het aan te passen:)

Moderator
    Night

404 op 5 oktober 2019 om 12:34

<p class=”cite”>Night op 5 oktober 2019 om 10:58</p>

Nee staat whatsapp niet bij

Je moet hier ook niet naar WhatsApp zoeken, maar eerst op ‘Contacts’ tappen en dán pas naar WhatsApp kijken 😉

Bijdrager
    404

Je moet hier ook niet naar WhatsApp zoeken, maar eerst op ‘Contacts’ tappen en dán pas naar WhatsApp kijken 😉

Snap ik:) stond het niet bij.

Heb inmiddels alle instellingen gewist en opnieuw geinstalleerd en na terugzetten backup alles als een zonnetje.

thanks allen

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.