8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Macchiavelli

iPhone (11 pro) herkent Apple Watch 5 niet meer goed

Guys, nog al een probleem. Ik draai Beta op Apple Watch (Watch OS 7.1) en iPhone (iOS 14.2). Dinsdag of woensdag nieuwe update, ging allemaal prima totdat whatsapp onherstelbaar crashte en ik iCloud backup moest terugzetten.

Daarna communiceerde iPhone en AppleWatch niet meer met elkaar, dus ik wilde AW opnieuw toevoegen. Dat leek goed te gaan, maar toen kreeg ik foutmelding. “Er is een probleem met je Apple Watch”

Als ik het opnieuw probeer geeft hij aan dat of Apple Watch software moet bijwerken, maar ook dan weer dezelfde melding.

Ik heb inmiddels alles geprobeerd:

Harde resets – iPhone leeggehaald en opnieuw geïnstalleerd, (als nieuwe iPhone en met backup), wel of niet terugzetten van backup…, bij A-Mac geweest….

Ik heb inmiddels geen idee meer…. Hoop dat iemand slimme oplossing weet.

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Macchiavelli op 3 oktober 2020 om 17:48
    Hoop dat iemand slimme oplossing weet.

Nooit meer beta’s draaien. Met de normale versies zijn al problemen genoeg.

Bijdrager
    Macchiavelli

<p class=”cite”>Antwoordapparaat op 4 oktober 2020 om 11:02</p>

Macchiavelli op 3 oktober 2020 om 17:48
    Hoop dat iemand slimme oplossing weet.

Nooit meer beta’s draaien. Met de normale versies zijn al problemen genoeg.

Wat een zonloze bijdrage zeg. Als je niets te zeggen hebt, zeg dan niets.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 6 dagen geleden door Macchiavelli.
    Bijdrager
    Antwoordapparaat

Ik had wél wat te zeggen, maar het was te verwachten dat je dit niet wilde horen 😉. Maar goed, ik zal één suggestie proberen: heb je de bèta profielen verwijderd op beide devices en met de release versies geprobeerd de boel aan de praat te krijgen?

Bijdrager
    Macchiavelli

Ja, heb ik geprobeerd. Maar ik kom niet meer in het menu van de Apple Watch, dus kan beta profiel er niet uitgooien.

Ik vermoed dat de AW een andere beta versie heeft dat wat de iPhone verwacht (door het terugzetten van back up van iPhone). Denk dat hij daardoor denkt hij hij moet updaten maar de juiste update niet kan vinden.

Thanks voor de inhoudelijke reactie;-)

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Dan zou ik zeggen (indien nog niet geprobeerd): die iPhone weer naar de laatste (of een na laatste) bèta updaten en dan proberen of er met de Apple Watch te praten valt? Zo ja dán het beta profiel te verwijderen van de AW.. Had je misschien ook al bedacht. Als niks helpt zal hij in DFU mode moeten net als een iOS device, dat moet helaas via Apple en de diagnostische poort.

Bijdrager
    Macchiavelli

Ja, dat had ik ook bedacht, maar kan ik de ene laatste beta nog ergens vinden?

Anders idd DFU mode (bij genius bar)

Dank!

Bijdrager
    Moi

Genius Bar zal de Watch moeten opsturen voor herstel.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.