11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Thibaut De Keyser

[Opgelost] iPhone 11 loopt vast (wit laadscherm)

Sinds vandaag heb ik mijn iPhone 11, maar bij het overzetten van de back-up vanuit iTunes blijkt er wat misgelopen. Eerst leek de back-up goed gelukt (zwart laadscherm volledig doorlopen), maar bij het witte laadscherm liep hij helemaal op het einde vast (zie foto) en zo staat hij nu al enkele uren. Ik krijg hem ook niet gereset met een hard reset. Wat moet ik nu doen?

Laadscherm iPhone

Bijdrager
    bartb112

Vet balen ik zou hem aansluiten en in herstelmodus zetten, of probeer hem uit te zetten en weer aan

Bijdrager
    Thibaut De Keyser

Heb hem net weer uit en aan gekregen via een harde reset, hij kwam meteen weer bij het witte laadscherm dat eerst vlot vooruit ging maar nu amper nog vooruit gaat, om waarschijnlijk helemaal op het einde weer te stoppen…

@bartb112, hoe zet ik hem in herstelmodus, en welk resultaat zal dat geven?

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Retour Apple!!!

Moderator
    Night

Een iPhone herstellen in DFU modus (Herstelmodus)

DFU-mode of herstelmodus activeren op een iPhone of iPad

Bijdrager
    Thibaut De Keyser

Bedankt voor de hulp! Via de herstelmodus heb ik de iPhone ingesteld als “nieuwe iPhone” en daarna handmatig via iTunes de back-up teruggezet. Dat bleek wel te werken

Moderator
    Night

Mooi zo. Fijn dat het gelukt is. Zo zie je maar, zelfs een iPhone is ook maar gewoon een computer 👍

Bijdrager
    Triumph

Even een andere vraag aan de TS, heb je nu info gekregen mbt 1 jaar gratis AppleTV + ?

Bijdrager
    Thibaut De Keyser

Daar heb ik alleszins niets over gezien of ontvangen

Bijdrager
    foolsko

Hoe heb je hem uitgekregen? Heb exact het zelfde maar reageert nergens op..

Bijdrager
    Thibaut De Keyser

Volumeknop omhoog kort indrukken, volumeknop beneden kort indrukken en dan de aan/uit knop indrukken tot het toestel uitgaat, en blijven drukken ook als het opstart tot je het apple logo ziet

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.