6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Jinta

iphone 11 bluetooth werkt ruk

Ik heb al een aantal keer gebeld met apple over mijn probleem met mijn telefoon die ik nieuw in december gekocht heb en bluetooth.
    Connecten duurt of heel lang of gewoon NIET. Soms connect hij met een apparaat (JBL) of airpods pro en dan opeens is de connectie weg.
    Ik wordt er zo moedeloos van.
    Zo hebben we samen de netwerkinstellingen bekeken en hebben ze een test uitgevoerd, maar het blijkt geen hardware-fout te zijn. Maar software is het ook niet. Ze zeggen ook: als je de telefoon naar Apple repaircentre verzend dan zullen ze constateren dat er niets aan de hand is en krijg je hem weer retour.
    Maar het is een crime, zeker met de airpods.
    Is er iemand die me kan vertellen wat ik nu nog kan doen.
    De verkoper van het toestel zegt: stuur naar Apple.
    Maar dan ben ik 1.  mn toestel heel lang kwijt en 2. ik ben bang dat ze het ook niet kunnen vinden en ik voor de kosten opdraai.

Bijdrager
    MagicMouse

ios14.4.1? Is het alleen bij de AirPods?

Bijdrager
    Jinta

@MagicMouse
    Ik heb nu  inderdaad 14.4.1 maar hij deed het ook 2 updates geleden niet.

Ik heb het met alle apparaten. Momenteel een JBL extreme die gewoon perfect werkte met mijn andere telefoon en de AirPods, maar ook de autoradio moet ik met een draadje aansluiten, terwijl dat ook via bluetooth kan.

Bijdrager
    MagicMouse

Ik lees rigoreuze maatregelen, dan ben je alles kwijt, wil je ook niet denk ik. https://www.iculture.nl/tips/problemen-bluetooth-oplossen/

Je kan hem ook in zo’n repair shop laten vervangen, de bluetooth antenne, is niet duur. Maar ik gok dat deze niet kapot is. Ben bang dat je de telefoon toch opnieuw moet installeren.

• Deze reactie is gewijzigd 4 weken geleden door MagicMouse.
    Bijdrager
    Jinta

Allemaal dank, ik heb een nw toestel gekocht m et inruil van deze.

Ben er klaar mee.

Sleutelbeheerder
    Night

ja dat kan natuurlijk ook:-)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.