18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    yesn95

iPay 10/2012

hallo allemaal
    ik wil graag een mac maar moet minstens nog een jaar krantenlopen voordat ik er een kan kopen
    maar nou zag ik dit
    als ik het zo doe kan ik hem wel kopen
    heeft iemand ervaring ermee en is het aan te raden
    het lijkt me namelijk wel wat

alvast bedankt

Bijdrager
    Sanjeev

Je maandelijkse inkomen zijn waarschijnlijk alsnog te laag om het bedrag te kunnen lenen.
    Daarnaast moet je wel minimaal 18 jaar zijn.

Bijdrager
    Robin Peek

Wat erg belangrijk is bij iPay, is dat je binnen 10 maanden terug betaald. Doe je dit niet, dan betaal je rente.
    Ik zou vooral even goed de voorwaarden lezen en geen overhaaste beslissingen nemen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Inderdaad, wat is je maandelijkse inkomen en wat voor Mac wil je graag hebben?:lol:

Bijdrager
    yesn95

een imac en ik verdien rond de 100 sowieso en als mijn krantenwijk doorgaat dan verdien ik over de 200 per vier weken

Bijdrager
    Jellobie

Ik zou zeggen: geduld loont.

Bijdrager
    Yannes

Je verheugen op het kopen van een Mac met je zuurverdiende centjes voelt zeker beter als lenen. Ik was ook ontzettend blij toen ik na een jaar sparen mijn eerste Macje kon kopen. Lenen raad ik je sterk af. Alleen als je je brood moet verdienen met die Mac dan zou ik wel gaan lenen, maar dat betwijfel ik.

Bijdrager
    Sc-cal

Ik zou er in ieder geval voor sparen.. geduld wordt beloont!

Bijdrager
    PowerMacje

Wellicht kun je ook eens kijken naar een tweedehands Mac?

Bijdrager
    yesn95

dat is misschien wel een goed idee maar ik heb het niet zo op met marktplaats

Bijdrager
    wjend

misschien is dit iets voor je?

Geblokkeerd
    Anoniem

Ze roepen het al jaren op TV en radio: “lenen kost geld”! Ik zie absoluut geen enkele reden waarom je je als minderjarige nu al in de schulden zou moeten steken, laat staan voor iets onnodigs als een computer. Ja een computer kan erg belangrijk zijn voor school, maar OF je familie heeft er al eentje, OF je familie kan uitstekend een heel erg goedkope Dell delen die genoeg is voor jouw/jullie schoolwerk. Buiten dat: sparen, sparen, sparen.

Maar misschien ben ik wel gewoon een ouwe lul aan het worden:razz:

“Zet je muziek zachter! En ga van m’n grasveld!!” *schud vuist* Schorriemorrie!:heart:

Bijdrager
    Stripe

Je wordt er niet blij van als je nu gaat lenen en je moet daarna elke cent die je binnen krijgt afstaan aan die lening.. Geduld is een schone zaak! Maar de vreugde daarna groter.:lol:

Bijdrager
    Devastation

Blijf maar gewoon sparen;)

Lenen, nah liever niet

Bijdrager
    gtalien

Ik ben trouwens bang dat dat sowieso niet gaat lukken. Heb het vorig jaar eens proberen aan te vragen, maar toen kreeg ik te horen dat ik minimaal 700 euro moest verdienen per maand en dat studiefinanciering niet als inkomen wordt gezien (ook al staat op de website van APR ivizi dat je het met studiefinanciering wél kunt doen…)

Nog even doorsparen dus, misschien toch voor een tweedehands mac kijken zoals al een paar mensen hebben gezegd? Dan kun je in ieder geval je mac een aantal maanden eerder kopen dan wanneer je doorspaart voor een nieuwe…:)

Geblokkeerd
    Anoniem
    yesn95 op 31 augustus 2010

een imac en ik verdien rond de 100 sowieso en als mijn krantenwijk doorgaat dan verdien ik over de 200 per vier weken

200 per 4 weken?:eek:
    Dat is, eens even kijken, 6 maanden wachten!;)

Of terwijl, een half jaar! Dat gaat zo voorbij!

En ik heb het ook niet zo op Marktplaats, zelf verkoop ik veel via de site, maar ik vertrouw niet alle mensen op die website!;)

Bijdrager
    Yip

Misschien krijg je nog een paar tientjes voor die oude windows pc die je waarschijnlijk nu gebruikt.

Bijdrager
    1234

begin er niet aan. Wij nederlander krijgen steed meer last van het Amerikaans Consumentisme, zooi kopen met geld dat je (nog) niet hebt.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.