6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    reporterdavid

iPawn & Appmates (echte!) Speeltjes voor je iPad!

Geen zorgen! Dit topic gaat niet de verkeerde kant op…

Op 15 november zal spellenmaker Jumbo met iets zeer innovatiefs komen: iPawn.
    Dit zijn spellen op de iPad die met behulp van echte pionnen gespeeld kunnen worden op de iPad.
    Zo kun je met deze speciale pionnen bijvoorbeeld ganzenbord en airhockey spelen. Wie dacht dat het bij normale pionnen blijft heeft het mis; ook vishengels en trappetjes zijn mogelijke “pionnen”

Daarnaast is er nu in de Appstore ook een app van Disney getiteld AppMATes waarbij je Cars autotjes kunt gebruiken als interactief speeltje. http://www.youtube.com/watch?v=VaNzbCtxtcY

Wat vinden jullie van dit soort nieuwe toevoegingen aan de iPad op het gebied van spelletjes?

Bijdrager
    bzguy

ik vrees voor krassen op je scherm :s

Bijdrager
    Rickje

Krassen op je scherm? Je hebt van Wacom een Stylus voor je iPad, dat zorgt echt niet voor krassen, ik mag verwachten dat die pootjes van hetzelfde (soort) materiaal worden gemaakt. Overigens kan dat scherm best wat hebben.

Ik vind het idee wel grappig, maar ik zal niet rondom/op een iPad gaan ganzenborden… zoiets doe je dan gewoon via bijv gamecenter of met een 2 of 3 speler spel, gewoon op/in de iPad. Niet met losse elementen die je erop zet

Bijdrager
    reporterdavid

Ik vind het zelf sowieso een stuk goedkoper dan al die baggerspellen op de spelcomputer. No offense voor de gamer hoor maar 60/70 euro voor een spel?!? en soms nog duurder voor een plastic speeltje erbij… voor 2 games heb je al bijna een apple tv bij elkaar gespaard!

Bijdrager
    Rickje

Ben ik met je eens. Daarom koop ik ook alleen games via de cheap ass websites als ik de game ECHT heel leuk vind. En bordspellen (zoals het begon in je eerste post) zal ik zelf nooit doen op een iPad. Heb ik het geduld niet meer voor.;) (ben 19 jarige jongen)

Bijdrager
    reporterdavid

Vanaf volgende week is het te koop, een week zelfs met 15% korting bij Intertoys;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.