4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    MacDirk

IPAQ en de Mac

:evil: Ik heb een Ipaq (met bluetooth) voor mijn werk, maar wil ook kunnen synchroniseren met Icalc (of een andere agenda desktop) op de Mac. Ik ben ooit software tegengekomen tijdens het surfen die dit zou kunnen, maar heb deze link helaas niet gebookmarked (weet alleen de prijs nog – $ 49)… Geen idee of deze software overigens nodig is. Kan iemand mij helpen? Ja, ik heb vroeger een Palm gehad en ja dat was veel eenvoudiger, maar deze wordt niet meer via mijn werk ondersteund

Bijdrager
    Willaaam

Heette dat niet missing sync?

(Just a guess :P)

Bijdrager
    Rogier

MacDirk,
    Je hebt 2 opties. PocketMac (www.pocketmac.net) of The Missing Sync (www.markspace.com). Beide pakketten zijn ongeveer even duur, als ik ’t goed heb 40 euro. Ik heb The Missing Sync gekocht, maar tot nu toe synchroniseert dat niet lekker. Afspraken die verschuiven en dat soort dingen. Men is druk bezig met debuggen en dat gaat de goede kant op, dus ik heb hoop :-). PocketMac 2 heb ik ooit eens geprobeerd, maar dat was helemaal een drama. Crashende iCal als je je agenda probeerde te bekijken. Ze hebben recentelijk versie 3 uitgebracht, dus wellicht is die wat stabieler. Ze hebben beide geen demo, maar met wat ‘creativiteit’ zou je beide pakketten kunnen uitproberen. Dan vervolgens degene die je bevalt kopen natuurlijk!;-) Beide ondersteunen synchronisatie met bluetooth.

Succes!
    Rogier

Bijdrager
    Fuji
    ”Rogier”

MacDirk,
    Je hebt 2 opties. PocketMac (www.pocketmac.net) of The Missing Sync (www.markspace.com). Beide pakketten zijn ongeveer even duur, als ik ’t goed heb 40 euro. Ik heb The Missing Sync gekocht, maar tot nu toe synchroniseert dat niet lekker. Afspraken die verschuiven en dat soort dingen. Men is druk bezig met debuggen en dat gaat de goede kant op, dus ik heb hoop :-). PocketMac 2 heb ik ooit eens geprobeerd, maar dat was helemaal een drama. Crashende iCal als je je agenda probeerde te bekijken. Ze hebben recentelijk versie 3 uitgebracht, dus wellicht is die wat stabieler. Ze hebben beide geen demo, maar met wat ‘creativiteit’ zou je beide pakketten kunnen uitproberen. Dan vervolgens degene die je bevalt kopen natuurlijk!;-) Beide ondersteunen synchronisatie met bluetooth.

Succes!
    Rogier

ik weet dus ook niet meer welk pakket ik moet aanschaffen… en zou het dus ook graag eerst eens testen…maarja… we zullen er maar eens 40 euro op wagen… want met creativiteit heb ik geen oplossing gevonden voor versie 3 van pocketmac :(

tenzij mij iemand kan helpen met creativiteit?GRAAG.
    god zal het u lonen :)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.