6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    ratbones

iPadOS – ZIP files – muziek

Ik heb zelf momenteel geen iPad waar ik iPadOS op kan testen dus ik vraag het hier eens:)

Met iOS 13/iPadOS zijn er verbeterde downloaden / Bestanden app mogelijkheden en ik vraag me het volgende af.. stel; ik download via Bandcamp een ZIP file met MP3’s, die pak ik dan uit via de Bestanden app, kan ik dan vervolgens die losse MP3’s toevoegen in de iTunes op de iPad zelf?

Ik heb een 2012 MacBook pro die aan vervanging toe is en vraag me af of een iPad (pro) een goed alternatief is, een voorwaarde is wél dat ik via die weg ook MP3’s van bands kan downloaden en in mijn Apple music library kan zetten (nee, niet alle muziek kan je vinden op Apple music).

Alle info is welkom, alvast bedankt!

Moderator
    Night

Daar gebruik je dan toch gewoon iCloud voor?

Bijdrager
    TheBigZ

ratbones op 12 augustus 2019 om 14:32

stel; ik download via Bandcamp een ZIP file met MP3’s, die pak ik dan uit via de Bestanden app, kan ik dan vervolgens die losse MP3’s toevoegen in de iTunes op de iPad zelf?

Dat kan nu ook al.  Zip openen met GoodReader (bijvoorbeeld) en muziek toevoegen via “Open In”.

Moderator
    Night

MP3’s? Is GoodReader niet voor PDF’s?

Bijdrager
    TheBigZ

https://www.goodreader.com

“A Swiss Army knife of awesome!” — Mashable

Oftewel, GoodReader opent zo’n beetje alles wat je er op los laat.

Bijdrager
    Ome Kor

Alleen de muziek, er is geen iTunes voor de iPad. Volgens mij kun je geen muziek in de Muziek App zetten met de iPad zelf, daar heb je een Mac voor nodig. Je kunt natuurlijk wel de muziek op de iPad zelf of in iCloud zetten en dan afspelen met bijv. VLC of de muziekspeler van de iPad.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.